A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Legend (1996-2004)

Legend 3,5 V5 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Honda Jó

Szöveges ítélet

Megvan benne minden ami kell, aki szereti magát az autót annak kellően szép és elégséges aki mutatni akar az úgyis bmw-t vesz. Én is tudtam volna csak nem az én stílusom. Ebből ki lehet szelni akárhol kecsesen, úriember módjára, és nem mondják azt hogy ki ez a köscsög. És persze nem hiányolják a szőke cicababát. Főleg hosszú távon érzi jól magát 160-180 körül de városban kárpótol a jó hifi vagy a kényelme. Nagyon nagy hátul is, szeretnek vele uatzni az ismerősök is. Nem hiányolok belőle semmi plussz extrát, nincs is hozzá, ami létezik a mai világban az úgyis nagyrészt marketingfogás. Van benne bőr ülés, elektromos kormány és ülés, digit klíma, automata vált., tempomat, jó hifi. Ez elég. Meg kellően nyomatékos erős motor, nagy kaszni. Talán elől nagyobb helyre számítana egy átlagon felüli sofőr, hátul viszont pazar. Elöl jó 2 m magasságig. Ülései pont jók. A beltere több mai sokmilliós presztízsautóval vetekszik, meg az ülései is. Futóműve inkább a kényelmes lendületes haladást szereti, na de ugye nem is sportautó ez, még ha honda is. Váltója talán a leggyengébb láncszem, azért mert csak 4 sebességes, de könnyen megszerethető, de tudjuk van jobb is. Motorja viszont kiválló, tud pörögni is, ha kell nyomatékből megy nagyon. Fogyasztása nálam 9-11 liter. Ezt némi városi használat és országóti 130-140es tempóval tudja. Igazából a nagyobb tempókat szereti akkor jobban is fogyaszt. Hosszas 160 körül 10 liter. Megkap minden földi jót amit csak lehet mert megérdemili, érdemes utánanézni a hesználtpiacon, hiszen ilyet újonnan csak olyan vesz aki tudja mit jelent a honda név és mit várjon tőle. Egy kissebb középketegőriás kocsi áráért lehet megvenni, s ha tényleg nincs baja, fenn is lehet tartani ennyiből. Bár a szerelők eléggé félnek tőle, igen kevesen értenek hozzá. Nekem 1 évbe telt mire találtam olyan szerelőt aki lecserélte a válóolajat, aztán kiderült egyszerűbb mint más kategóriatársé, csak senki nem ért hozzá. Vigyázni kell rá mert ha törik akkor valószínű el kell búcsúzni tőle. Ajánlom mindenkinek aki jó , szép autót akar, tekintélyes erővel és kényelemmel. Az ára magért beszél, és a fenntartása is. A következő is ilyen lesz, sajna nem új. Mellette egy BMW-t használok, munkámhoz, alig várom hogy beleülhessek ebbe.
Kicserélném szívesen egy kicsit fiatalabbra, de eléggé szórt az állomány a használtpiacon, erről meg tudom hogy tuti benne minden, magamnak kímélem. Szerintem elgurulunk együtt 200 000 kmm-ig, aztán meglátjuk. Sajnálni fogom az tuti biztos.

Hibalista

- Semmi. Szokásos dolgok voltak cserélve. Fék, szűrők, olaj. Minden tavasszal kapott klímatisztítást, minden tavasszal és ősszel egy fékátnézést. Ez azt jelenti hogy saját kezőleg az autó minden egyes féke külön külön kitisztítva megtakarítva fékbetétek átviszgálása felcsiszolása, munkahengerek átjáratása. Sosem volt gondom egyetlen részével sem. 160 000 km-nél kellett a jobbos felső lengőkart cserélni, kicseréltettem mindkettőt, ez ennyit bír tudo. Mit várjak egy 1,8 tonnás autótól. Na meg nézzünk meg más autókat, nem szégyen. Automata váló olaj csere szigorúan 60 000 km-ként.
- Most érkezett 180.000 km-hez az autó, és a szervizes srácok kaján vigyorral jelezték ki kell cserélni az első stabilizátor összekötőt. Filléres alkatrész, főleg ha azt vesszük hogy másodszor kell belenyúlni az autóba ennyi kilóméter alatt. A vigyorgás azért volt mert mellettem egy A6 tulaja pont ekkor pengetett 150 000 Ft-ot egy 60 000 km-es szervízre. Hát igen vicces, főleg úgy hogy az elején nagy arcal megkérdezte hogy honnan fogok alkatrész szerezni ebbe a szekérbe. Valóban nehézkes de általában a Láng és a Bárdi kereskedések megoldják. Egyébként meg nem kell. Ja kapott még előre hátra fékbetétet is. Ezen futásteljesítmény alatt ez 3 garnítúrát jelent elöl, nem rossz ekkora kocsitól, főleg hogy a féktárcsa még nem volt cserélve !!! Fékbetétből szigorúan csak eredeti gyári honda.

Ide hordtam szervizbe

Honda -debrecen, elég jók. A féket csak magam, senki más.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Honda Accord, Legend Következő autója? Legend, BMW 730
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Legend 1996

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

BRAVO Legend

Legend 3.5 V6 - 2000
2017.01.23 26000   -

Ez nem csak egy Legend(a)

Legend 3.5 - 2000
2011.10.17 130000   -

HONDA LEGEND 3.5 V6 2002 A tökéletes megbízhatóság!

Legend 3.5 V6 - 2002
2010.06.15 10000   5,0

Honda hajó

Legend 3,5 V6 - 1999
1999.11.30 40   3,0

Igazgató bácsi

Legend 3.5 V6 - 1997
1999.11.30 0   3,0

Kezesbárány csatahajó

Legend Legend V6 3.5 - 1998
1999.11.30 95000   4,0

LENNI VÉGÉN NAGY ÖRÖM??

Legend 3.5 v6 - 1997
1999.11.30 9000   1,8

Nagy, szerethető hajó

Legend 3,5 V6 - 1999
1999.11.30 19000   2,0

Rajongásom tárgya

Legend 3.5i V6 - 2002
1999.11.30 8000   3,0

Ritka kényelmes cirkáló

Legend 3.5 V6 - 1998
1999.11.30 30000   2,5

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)