Nagy japán vasdarab
Szöveges ítélet
Rosszat nem tudok mondani róla.Példásan egyben van 14 éves kora ellenére.A karosszéria is csak a kerékdoboknál kezd rozsdásodni egy kicsit,az ablakkereteknél a gumi kezd elöregedni,ezt a 180 feletti susogás jelzi.Más nem utal a kocsi korára.Motorja nagyon csendes,szinte csak az ékszíjakat hallani alapjáraton.Aztán 2500tól előjön az a buta Vmotor hang,az a legszebb az egész autóban,meg a formája,meg az,ahogyan a majd 1600 kg-ot viszi 160-nal,szinte alapgázon,halkan.A magyar utaktól se pattog,hanem ringatózik a nagy tömege miatt.Gyorsulni is gyorsul(150 lóerős CRX-et 140-ig egy kicsivel verte).Ez igazából az amerikai piacra készült kocsi,nagy ccm,kis fajlagos teljesítmeny.Ez amúgy is tartós felállás,ez még japán is ráadásul.Az olajra viszont figyelni kell,mert a csere közeledtével már ette(igaz az olaj se a legjobb fajta és fordulatot is kapott).Egy Metabond-kúrát kap majd a gép,meg 100 000 km feletti autókba való Valvoline-t.Elektromos hiba sincs,pedig szinte mindent az működtet.Futómű tökéletes,egyhén alulkormányzott,nagyon stabil.Szóval az egész autón látszik,hogy nem 2 hét alatt tervezték.9-12-ig fogyaszt,ami szintén jó.11 fölé már eléggé hajtani kell.
Hibalista
- Klímakompresszor(állítólag,nem akarom megnevezni a szervízt,de szerintem megállapítanak nem létező hibákat is),kuplung munkahenger-50 000 Ft.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | civic 1.5lsi 1992 | Következő autója? | Majd dédunoka megkapja érettségi után. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
