A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Jazz (2015)

Jazz 1,3 Elegance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

...is meg nem is

Szöveges ítélet

Én ma már mást választanék. (Elegance, 2016) Pár sajátosságot nem tudok/akarok megszokni.
Ez a tizenvalahányadik autóm, egyik sem párásodott belül ennyire. Nem tudom az okát. Rendkívül takarékos (vékony) a festés. Ajánlatos az alvázvédelem.
Átlag felhasználó ne is próbáljon országúton fényszóróizzót cserélni.
Eredetileg nincs sem pótkerék, sem mankókerék, csak defekt javító készlet. Emiatt aztán emelő sem jár az autóhoz. Bizonyos fajta nyomásvesztés esetén a javítókészlet akár jó is lehet, durvább sérülésekre, „járdázásra” semmiképp. Egy ismerős gumis szerint az így kezelt gumit el lehet dobni, annyira összegányolja a köpeny belsejét ez a trutyi. De ha olyan a gumis, a felnit sem fogja kipucolni. A javítókészlet nem egy élettartamra szól, hatásossága néhány év után (nem tudom fejből az idejét) megszűnik, „lejár”, újat kell beszerezni. Nem találtam az ismerőseim között senkit, aki már próbálta volna.
A négy év alatt négyszer figyelmeztetett a keréknyomásra (vaklárma volt). Az ember ilyenkor megpróbál azonnal és lehetetlen helyeken is megállni.
Kétszer volt nagy sárga figyelmeztető kijelzés (autópályán), nincs a fejemben az egész könyv, nem tudtam mi lehet az. (a távirányítóban merül az elem) Ezeket a „nagy sárga” figyelmeztető piktogramokat nem lehet eltüntetni, felülírnak/eltakarnak mindent ami a helyükön volt.
Forgalmi okból várakozásnál a motorleállítás az alapbeállítás, normál helyzetben. Még új korában valaki beengedett, és sietni kellett volna, az autó azonban először be akart indulni, majd csak utána megindulni. Azóta elinduláskor első dolgom ezt a motorleállító automatikát kikapcsolni. Ezt viszont nem tudja megjegyezniaz elektronika, minden újabb indítás után újra ki kell kapcsolni.
Szemerkélő esőben az autó tolatásnál előzékenyen bekacsolta a majdnem száraz hátsó ablaktörlőt. Mivel hiányzik a víz mint kenőanyag, a törlő csak szárazon nyikorgott.
Mikor már több, mint egy hónapig nem volt beindítva, eléggé hervadt volt az akku. Gyújtás , és a tompított lámpák stb. automatikusan felgyulladtak, a maradék energia is elszállt az akkuból.
Járó motornál az összes lámpát nem lehet kikapcsolni. Ez néhány élethelyzetben nem jó.
Az első ablakok kelletlenül működnek, vánszorognak. A hátsó még ki sem lett próbálva, ott soha nem ül senki.
Nyitott ajtóval pl. garázsban bütyköléskor, belsőzéskor nem érdemes az autórádiót használni, folyamatosan és kikapcsolhatatlanul szól a nyitott ajtóra figyelmeztető hangjelzés. A jó hír, hogy lehúzott ablakkal szólhat a rádió.
Városi közlekedésnél halk az autó, néha rá kell nézni a fordulatmérőre, hogy megy-e a motor. Viszont 130-nál már kellemetlenül zajos.
A klímát, ventillátort stb. érintőképernyőn keresztül lehet vezérelni. Ez az elektronika egyik vadhajtása. A technika, hála a számítógépgyártóknak olcsón rendelkezésre áll, az autósok majd megszeretik, vagy legalább hozzászoknak. De az érintőképernyőt csak odafigyeléssel lehet kezelni, nézni kell hogy mit/hová nyomjak, míg némi megszokás után a hagyományos gombokkal „vakon” lehet pl. a ventillátor fokozatait kapcsolni.
Gyárilag nincs GPS, azt mondják jobb is a mobiltelóra applikálható. Én egy Becker navit használok, azt majd egy másik fórumon szidom.
A Jazz a négyméteres autók közül alighanem a legnagyobb lábteret adja a hátulülőknek. Pech, de a mi autónkban ott soha nem ül senki.
A tolatókamera nagyszerű biztonsági és kényelmi felszerelés, azt hiszem manapság van már összetettebb variációja is.
A szélvédő belső oldalán, a tükör mögött vannak az érzékelők optikái. Egy kőfelverődés miatti szélvédő csere biztosan nem lesz olcsó mulatság.
A hároméves szerviz 55650 Ft.-ba került, úgy, hogy semmit nem kellett szabályozni vagy javítani.
Mennyi is az a 102 lóerő? Egy időben felváltva jártunk a Hondával és egy 53 LE háromhengeres húszéves Swifttel. Városban, 50-60 km/h -ig érzésre inkább a Swift a nyerő, biztosan a 750 kilója miatt. Sík országúton „elvan” a Jazz, autópályán jobb, ha udvariasak vagyunk...
Másrészt a járgány megbízhatónak tűnik, és én ezt értékelem a legtöbbre.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2016
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Civic Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Jazz 2015 (2016)

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)