A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Jazz (2008)

Jazz 1,4 Elegance 

Az ítélet értékelése
3,7(6 db)

Miért nem vesz mindenki Honda Jazzt?!

Szöveges ítélet

Kezdenem a legelejen...

Adott volt egy 12 eves suzuki swift sedan amire a 2007-2008-as evben aranytalanul sokat kellett mar kolteni (jottek elo a kisebb-nagyobb hibak) igy parommal ugy dontottunk hogy uj autot veszunk... hosszas keresgeles utan jutottunk el a honda jazzig (parom talalta, ezuton is szeretnem megegyszer megkoszonni neki) opel meriva, ford focus volt meg a masik ket kiszemelt de hamar tultettunk rajtuk.
Eloszor hasznaltan szerettunk volna venni egyet, nem akartuk tul nagy koltsegbe verni magunkat, de sajnos alig akadt potencialis peldany, ami jo volt azt egy nap alatt el is vittek a kereskedesekbol, igy hat elmentunk a legkozelebbi HONDA szalonba es erdeklodtunk mennyibe fajna egy uj (akkor meg az elozo szeria) jazz es rajottunk, hogy az ujat is tudnank fizetni es akkor nem kellene amiatt aggodni, hogy vajon hogy bant vele az elozo tulaj. Egy baratunk viszont azt javasolta hogy inkabb varjunk meg par honapot, gyujtogessunk meg onerore es az uj szeria kijovetele utan terjunk vissza a vasarlasra? igy tettunk es JOL dontottunk (koszke Jordan6).

2008. november vegen meg is rendeltuk a dragasagunkat, amit januar 29-en atvehettunk Nyiregyhazan! Mar amikor eloszor beleultunk a tesztautoba rogton beleszerettunk es tudtuk, hogy ez az ami kell nekunk, de amikor a sajat autonkba ultunk bele es elindultunk vele hazafele az az erzes leirhatatlan ;)

Mar tobben is irtak, de en is szeretnem megerositeni az elottem szolokat, hogy minden tokeletesen a helyen van, az ules a kormany teljesen szemelyre szabhato, (az en ~170cm magassagomhoz mondjuk nem nehez, de egy 198cm-es baratunk is eltudott helyezkedni a vezetoulesben ugy, hogy kb ugyanannyi helye volt mint a Civicjeben /sajat bevallasa szerint/ es parom meg be tudott moge ulni ugy h 5 cm hely volt a labanak?) a gombok a helyukon vannak, a valto valami isteni (foleg a suzuki valtoja utan amit sokszor csak a 3. probalkozasra sikerult a megfelelo sebessegbe tenni) es meg sorolhatnam. Ami nagyon tetszik az elektromos tukrok, mert a garazsba beallasnal mindig be kell hajtani mert szuk a garazs ajtaja. Az audio rendszer is nagyon rendben van es az USB csati is kulon emlitest erdemel mert egy pendrive-ra raraktuk az osszes kedvencunket es szepen szol minden, konyvtarak kozti lepkedes is logikusan megoldott?

Fogyasztas: nalam okosabbakra hallgatva az elso 2000 km-ig kimeletesen banok vele (max. fordulat eddig 3500 volt, max sebesseg 130 km/h) igy a fogyasztas kifejezetten jo szvsz. Az 1700km-re 5.4 liter / 100 km, hetvegen voltunk egy Kazincbarcika-Budapest-Budapest belvaros-Apaj es ugyanez vissza utvonalon, erre jott ki egy 5.2-es atlag, amiben volt autopalya (110-120km/h atlag), fout, autout, varosi forgalom stb. Ja es folyamatosan ment a klima

Menetzaj: sok tesztben olvastam, hogy 130-140 korul mar nagy a szel es motorzaj? hat nemtudom, hogy mihez hasonlitottak, de egyaltalan nem hangos, sot? sztem halk.

Varialhatosagot nem fenyeznem jobban mert az magaert beszel es utanozhatatlan, siman bepakoltunk eddig bele mindent amit be szerettunk volna, meg olyat is amit nem is gondoltunk volna (1-2 termetesebb facsemete), viszont ami nem tetszik az a kalaptarto patentos megoldasa, szamomra kicsit idegesito, hogy minden alkalommal fel-le kell patentolni? kicsit korulmenyes dehat nem lehet minden tokeletes ;)

Ar: megint csak azt tudnam mondani, hogy relativ draga, mert az alapfelszereltsege is boven kielegit minden szuksegletet (csak par dolog: digit klima, futheto tukor, elektromos tukor, elso kodfenyszoro, 4 tarcsafek, konnyufemfelni 15?-os, minden iranyba allithato kormany, ulesmagassag allithatosag, 4 elektromos ablak, VSA stb.) es ha ilyen szintre akarnank hozni egy konkurens autot az kb 3-400k-val tobbe fajna? es az elmeny se lenne ugyanaz ;)

Anyukamnak a legjobban az ajtok nyithatosaga tetszett nagyon (80fok, ami mar majdnem 90) mivel eleg nehezkesen tud ki-beszallni a kocsiba, plusz meg erre jon az, hogy nem a talajszintre kell lehuppannia, mert az ulesek viszonylag magasan vannak.
A nagymeretu szelvedo es a kis ablakok az A-oszlopnal hihetetlen latoteret biztositanak, a suzu utan bizony ezt is meg kellett szokni, kicsit tobbet latok mint elotte ;), viszont kanyaroknal neha-neha az A-oszlop (meg a kis ablakokat beleszamitva) betakar? Parasodast eddig nem tapasztaltunk, max 1-2 percig miutan beultunk 5-en a kocsiba, de a klima elintezte hamar.

Negativumkent szoktak meg emliteni a kemeny rugozast? komolyan mondom ez mar csak szorszalhasogatas, hogy ne csak jokat irogassanak rola, megint csak azt tudom kerdezni, hogy mihez hasonlitottak?? suzu utan meg puhanak is mondhato, egyebkent pont jo? a hatul ulok valoban kicsit jobban megerzik az uthibakat, fekvorendoroket de meg senki se szallt ki fajo hatsoval, zsibbadtan, jajgatva? ja igen, az ulesek: 5 oras vezetes utan sem ereztem faradtsagot, vagy zsibbadast a hatso fertalyomon, egyszoval: kenyelmes.

Meg a fekrol szeretnek par szot (bar mar igyis eleg terjedelmesre sikeredett de meg annyi mindent le tudnek irni, hogy mi jo benne de roviden tomoren osszefoglalom: MINDEN): nekem szokni kell / kellett a 4 tarcsafeket, de miutan raereztem hogy mennyire kell finoman banni vele azutan mar nem fejelgettuk az elottunk levo dolgokat ;)

Zaro gondolat: OLYAN SZEP! (lsd. kepek)

Update (2009.08.14.): Tul vagyunk a 7.000 km-en, 2 heti nyaralason es nehany ujabb tapasztalaton.
A fogyasztasa a kocsinak meg mindig kivalo, a 7000 km-re vetitve 5.4 az atlag, a nyaralas alatt kivancsisagbol mertem egy atlagot es 5.2 jott ki 1.300 km-re, amiben volt kb 350km autopalya, a tobbi fout, auout, foldut szoval minden ami MO-on megtalalhato.

Hibalista

- Eddig meg semmi ;)

Ide hordtam szervizbe

Nem volt meg szerelonel

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Swift Sedan 1.3 Következő autója? kb. 10 evig nem tervezunk cseret, de mindenkepp HONDA
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Jazz 2008 (2008 - 2014)

További ítéletek (37 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)