Drága fapad
Szöveges ítélet
3 éve vásároltuk az akkora már elavult 1-es Puntonkat cseréltük le.
A híresen jó megbízhatósága és helykínálata miatt esett rá a választás.
A helykínálatban nem is csalódtunk az valóban páratlan olyan mint egy kisebb Kombi.
Egy 24"-os bringa befért a lábán :) A variálhatósága is tökéletes. A városban úgy fordul mint egy targonca, nagyon egyszerű vele a parkolás. Az első szélvédő akkora mint egy kisteherautóban a kilátást azonban a széles a oszlop zavarja. A fogyasztása vegyes használat mellett 6-6.5 Liter teljesen elfogadható. A megjelenése nagyon szép persze ez szubjektív. Nekem elég Lomhának tűnik pedig a 90 lóval jobban kellene fickándoznia. Ha pörgetjük akkor persze menne de én nem szeretek 3-5 ezres fordulatig közlekedni. a kuplungja nyikorog nekem azt mondták a Hondáé mind ilyen háát jó:( . A futóműve nagyon feszes így rossz minőségű utakon nem nyújt valami jó komfortérzetet. Hosszú távra szintén nem ajánlom az ülései kényelmetlenek 1-2 óra után. A híresen jó megbízhatóságát én nem tudom alátámasztani körülbelül annyit kell rá költeni mint bármelyik más autómra csak az alkatrész árak magasabbak.
A Honda jel pedig elég kapós így azt érdemes pillanatragasztóval megerősíteni. Nekem 2db-ot is leloptak. A belső térben az olcsó kopogós műanyagok uralkodnak így legjobb ha nem tárolunk a kesztyűtartóban semmit mert gyakorlatilag bármi képes zörögni.Az üzemanyag szint visszajelzője egyenesen vicc. Kb. 8-9 Liter üzemanyag van még benne amikor már 0 km-t jelez a műszerfal vissza. ez gyárilag rossz nem orvosolható. a másik bosszantó jelenség a tanksapka körül megjelenő rozsda. a szerelőm miatt a gyárilag hiányzó belső sárvédő ív miatt az üzemanyag csövön megtapad a sár és emiatt egy idő után megeszi a sós latyak megeszi lemezt. Az én hondám 2008 év végi gyártás tehát az elsők között volt akinek nem késő az télen mindenképpen takarítsa a sárvédő mögötti részt is.Hátha így megelőzhető a jelenség. Mindenesetre bosszantó,hogy gyárilag kispórolták ezt az elemet. Összegezve:Nekem csalódás volt. Lényegesen túlárazott a márkatársakhoz képest de csak a helykínálata egyedülálló. Én csak városi használatra ajánlom rövidebb távokra. Első számú családi autónak valami kényelmesebb megoldást keresnék.
Hibalista
- Takata Légzsák gariban cserélve.
- Ékszíjtárcsa:30.000,-Huf
- Klímakompresszor:120.000,-Huf
- Led világítás, egyes kezelő felületeken még nincs javítva.
- hátsó lengéscsillapító: 90.000,-Huf.
- Katalizátor 40.000,Huf
- A kopó alkatrészeket nem sorolom.
Ide hordtam szervizbe
Honda Csernák Kecskemét
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Magán Honda fanatikus szerelő.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 134000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 34000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | Megane 3 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
