Visszahozza az árát...
Szöveges ítélet
Az az igazság hogy nem is ezt az autót akartuk...csak végül a mérete miatt nyert. A Lacetti Sedan mellett szólt minden érv, mégis ezt vettük, de nem bántuk meg. Méretét meghazudtóan egész kényelmes -bár szerintem az ülések túl lóca jelleg?ek, semmi puhaságuk és oldaltartásuk sincs-, sok a lábtér és a csomagtartó is pont jó. Nagy érv volt a megvásárlása mellett a variálhatósága is, és a tökéletes váltó-kuplung-motor-futóm? , vagyis majd minden ami mechanikus:)
Motor: A motor nagyon kellemes alul is nyomatékos és er?s, pörgetve meg végképp. Városon kívülre is b?ven használható 140-et jól tudja tartani és akkor 5 litert eszik, ha beérjük 110-el akkor 4-re le lehet szorítani. Hangja úgy 1500-as fordulatig nincs, fölötte meg olyan jelleg? amit b?ven lehet szeretni:)
Váltó: hosszú fokozatok, és ugye tökéletes gépezet. Már 4-esbe is megfutja a végsebességét az ötödik takarékoskodni van...és ha minde autógyártó így gondolkodna, nem is lenne szügség csetteg?-füstöl? dízelekre.....
Futóm?: Szerencsénkre puhítottak rajta, mert amit még mi néztünk az eléggé feszes és pattógós volt...ez kicsit kellemesebb, jó és stabil, és csendes, jól kanyarodik a hozzá adott Yokohama gumikkal. A 4 tárcsafék elég meggy?z?en teszi a dolgát, és az ABS is csak kés?n avatkozik be.
A többi: a m?szerfala kifejezetten szép, könny? a kezelhet?sége és nagyon igényes agyagokból áll. Nem tetszik hogy nagyon kicsi a keszty?tartó /kb egy pici eserny? fér bele.../ és nem is h?tött. A gyári rádió-cd-je kellemes meglepetés, nagyon jól szól, és a rádiót is tisztán veszi messze olyan helyen is ahol már mással nem is lehet fogni az adást. Az ülések kárpitjai nekem nem tetszenek, bár ez egyéni ízlés kérdése... A kormány az mint egy force feedback nélküli pc kormány...semmi jelet nem ad az útról, igaz ezzel sok n?i vásárlót szereztek a kocsinak...de nekem nem tetszett. A klíma az ahogy a totalcar tesztben is volt elég ipari, bár fogyasztársa rá is dob egy litert..
Pro:
-méretéhez képest nagy belül, a csomagtartója is
-nagyon jó mechanikusan
-takarékos motor
-jól felszerelt, értékarányos az ára
-variálhatósága
-csendes, igényes
Kontra:
-túlszervózott
-alapvet?en n?i autó design
-az ülések
Összegezve tehát simán a kisautók best-buy-ja 3 millióért/az más tészta hogy ugyanennyiért megvan a nagyobb-er?sebb lacetti is.../, jól fel van szerelve, realtív szép is, megbízható, takarékos...és nem minden sarkon ez áll. Jah és a sárga és a a piros a két legjobb szín hozzá:)Aki 3 millió környékén keres magának autót mindenképp nézze meg.
Hibalista
- Gyári átvételnél a szalon nem volt képes feltölteni az akkumlátort, így másnap az új autó nem m?ködött.....jó start volt:)
- Más semmi...
Ide hordtam szervizbe
Gold Motor Hungary -Debrecen
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 1310 tlx | Következő autója? | Honda |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
