A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Jazz (2002-2007)

Jazz 1.4 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Varosban idealis, autopalyan porgetni kell

Szöveges ítélet

3,5 evesen vettem az autot es meg szeretnem tartani mindaddig, amig a motor birja. A csomagter nagy az auto meretehez kepest. A rugozasa sajnos kemeny, a kormany kanyarbol kifele gyorsitva nem all teljesen vissza kozepre (magatol) es egy picit tobb rasegites jobb lenne. Hosszu autopalyazasnal a jobb labam zsibbad egy picit, mert az ules nincs pontosan kozepen a kormany kozepvonalaval. A 6. fokozat nagyon hianyzik az autopalyan (100km/h sebessegnel 3000-et porog a motor)! Az autot rendszeresen szervizelem/karbantartom 20000km-kent (teljesen szintetikus olajat es minosegi szuroket hasznalok).
"Dizelesen" vezetem, a motor alacsony fordulaton nyomatekos a tobbi benzineshez kepest. A fogyasztas 5,2 l/100km (90%-ban max.100km/h autopalyan): Spritmonitor-Dverez.
A hibalistan kivul a vezeto oldali zar "kopik" (akadozva helyezheto be a kulcs a zarba - olajozas ellenere is), mert nincs radios ajtonyitas.
Akit esetleg erdekel az auto angol foruma (es szervizkonyv), az itt megtalalja: clubjazz.org

Update - 2013.03.31:
198000km-nel jar a szamlalo, idokozben lecsereltem a gyari radiot es beszereltem egy radios kozponti zar modult. A vezeto oldali ajto zar megadta magat, az autohoz kapott 2. kulcsot hasznalom mert az 1. elkopott.

Hibalista

- Uj kuplung szett (LUK, feltetelezett kinyomocsapagy zorej miatt, meg volt a tarcsaban kb. 10000km, 50%-ban varosban hasznaltam) @113000km: ~38000Ft - EGR szelep, (mar a tisztitas sem segitett beleertve az EGR csatornat is, hibakod: P1491) @118000km: ~90000Ft - Valto csapagyak csereje (zajos volt - nyeles tengely csapagyak csereje a valtoban eleg) @123000km: ~20000Ft - Reverse/Rukverc fogaskerek kapcsolo villa csere (2-es fokozatban balra kanyarodva kattogo hang a valtobol (jobb kormanyos auto) - gyari hibas alkatresz) :~12000Ft - Jobb hatso kerekcsapagy (zajos volt, nem logott - SKF, komplett kerekaggyal) @124000km: ~45000Ft

Ide hordtam szervizbe

Sajat magam szervizelem.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 30400
Megbízhatóság (8) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Fiesta 1.1, 1994 Következő autója? Civic 1.6 i-DTEC
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Jazz 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)