Törököt-izé..japánt fogtam,- nem ereszt .Vigyázz!!!
Szöveges ítélet
Eredetileg második autónak szántuk aztán egyszerre csak első lett belőle.Amikor kiválasztottuk még inkább a praktikum szólt mellette de aztán megszoktuk a formáját, majd megszerettük.
A feleségem az első pár percben még idegenkedett tőle (Yarist szeretett volna) aztán mire hazaértünk már ki sem akart szállni belőle. Azóta is kis túlzással közelharc folyik a slusszkulcsért (..én vezetek...nem, én vezetek.....).Remekül lehet vele parkolni, szinte 90 fokban fordul, csendes, kényelmes és tágas vagy legalább is annak tűnik. Időnként támadást indítok ellene, hogy kissé komolyabbra cseréljük de mindig elbukom amikor a praktikum kérdése kerül a szem elé. Ilyen árban ilyen szolgáltatásokkal kényelmes üléssel és "beüléssel", megbízhatósággal,nehéz autót találni. Az Auris pld.szinte szűk lakkcipő érzetét kelti utána. Talán az új Ford focus nyújt hasonló belső teret, de csak dízel kivitelben közelíti a gazdaságosságát (ami kb. 4,5 misi körül van).Városban szenzációs, jó a kilátás - szerintem -elég fürge, télen 300m után fűt, nyáron a klíma a dugó kellős közepén is vidáman lehűti.A gyerekek a kb 50 kilós iskolatáskával a hátukon vidáman "katapultálnak" a suli előtti tolongásban a 80 fokban nyíló hátsó ajtókon keresztül. Átlag 6,5 litykót nyakal de Bibione o-v átlag fullra rakva 5.1 . Tartós 170 mellett pont 10 liter 140-150-nél 7,2 l . Persze nem itthon mértem.A csomagtér szinte hihetetlenül nagy (plafonig rakva) 2 hatalmas lapraszerelt íróasztal vígan elfér benne (lásd fotó).A nyaralási kellékek 4 főre + 2 db mini windsurf +3 hálózsák vígan elfér + a helyben vásárolt hasznos ruházati és egyéb holmik hazafelé mivel itt még az ülés alá is lehet pakolni. Ha valakinek kutyája van és azt néha autóztatja -mondjuk ősszel - az értékeli igazán a felhajtható hátsó üléslapot -apropó, nem értem miért szobanövénnyel reklámozzák, azt szinte sose kell állatorvoshoz vinni - így elkerülve az autó tökéletes sártengerré változtatását. Ami a fájdalom az a CASCO meg a szervíz mely kissé magas. Az alkatrészár nem vészes. Ja és van még egy dolog, alternatíva híján szinte lehetetlen megválni tőle. Még szerencse, hogy a 2008-as levetkőzte rajzfilmfigura kinézetét - ötletadó talán az "A" Merci?- így valamival jobban tud azonosulni vele a férfi lélek. A Simpson moziból idézve : " vigyázz ha jön "Jazzmalac" "
Hibalista
- Semmi nem romlott el, még csak nem is "vacakolt".Még üzemzavar sem volt és remélem nem is lesz. Annak ellenére,hogy folyamatosan be van kapcsolva a világítás, eddig még csak 1 db rendszámvilágítás izzót kellett cserélni.Az első fékbetétet 40 ezernél kellett cserélni , "Jurid" -ra sikerült de nem bántam meg, szerintem jobban fog mint a gyári és nem is nyikorog annyira (azbesztmentes mind nyekereg).
Ide hordtam szervizbe
Honda DRM Veresegyház, amit csináltak azt jól és gyorsan tették elfogadható áron de pld. a futómű nem volt rendesen beállítva, szerintem rá se néztek, ezért kissé ette a gumit, mely beállítás után megszűnt. Egyébként barátságos, családias szervíz. Autóvásárlásra ajánlom.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Honda M&M Bp. Gyors, látszik,hogy értenek hozzá, igazi Honda "fan" társaság és még le sem vesznek.Nem úgy mint pld.a Duna Autó próbálkozik (70 ezres ajánlat ( HUF) egy 20 ezres szervízért-noormáááális?-) Az M&M csak azért nem 10-es mert azért a Honda szervízdíj még így is magasabb mint pld. a Toyota, pedig szerintem annyival nem nyújt többet.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 48000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Toyota Corolla | Következő autója? | Honda, Toyota, Ford |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
