A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Jazz (2002-2007)

Jazz 1,4i ES CVT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szürke Gokart

Szöveges ítélet

Ez+az… az eddigi használat alatti tapasztalatok:

[-]
- A gyári kiegészítők eléggé drágák. (Hajjaj nagyon drágák. :()
- A gumi által az útról felkapott kavicsok jó nagyot koppannak a belső kerékjáraton. A hangtalan kocsiban a frász kerülgeti az embert az elején, hogy "miafenevoltez". A régi focusokban van valami filcborítás a kerékjáraton, elférne ide is.
- A cd nem játszik mp3-at, és a kicsit leharcoltabb karcosabb cd-kre érzékeny.
- A hátsó ablaktörlő nem töröl szakaszosan. (Vagy csak nem jöttem még rá, hogy kell.)
- A hátsó ablak elég könnyen koszolódik. (Gondolom, mint a többi csapotthátú kocsinak.)
- Az ablakok párásabb esős időben ripszropsz bepárásodnak. Szerencsére van rá párátlanító gomb. (2mp alatt megoldja.)
- Szerintem a kormányt túl sokat kell tekerni ha nagyot kanyarodok.
- Talán a könnyűfém felni miatt, meg a gyári potenza (vagymilyen) gumi miatt, vacak úton eléggé ráz. Állítólag az előző széria futóműve még ennél is keményebb volt. Meg ugye emiatt nagyobb sebességnél el is pattog az útról.
- A gyújtás ráadásakor, ha nincs bekapcsolva az öv, akkor elkezd sípolni. (Rém idegesítő.) Bőven elég lenne ha csak akkor kezdene rá ha az autó megindul, vagy 20 fölé gyorsul.
- A tükörbehajtó gomb nem világít. Valószínű a tervezők bevoltak szakézva mikor ezt a részt tervezték. (Hogyafenébe maradt ez ki…)
- Kicsit vastag az A oszlop. (Néha nem lehet normálisan kilátni miatta.)
- Az ablakemelés és a fülbehajtóka csak ráadott gyújtás mellett működik. :(


[?]
? Talán az automata miatt, de előzésnél D-ben érhetik az embert meglepetések. Bár viszonylag okos, mert padlógázra visszavált és elkezdi pörgetni a motort, de érdemesebb inkább S-be visszahúzni és/vagy 7spd-ben nekilódulni.
? Mivel a tank az első ülések alatt van a kezdetekben megálláskor csónak hangja volt az autónak… mostanában inkább a rádiót hallgatom helyette :) (De ez a benzinlötyögés akkoris vicces.)


[+]
+ Az ülés előretolásához nem kell előremászni és az ülés alatti kart kapirgálni. Hátulról lehet tologatni, és hajtogatni mindent.
+ A hátsó ülés lehajtásakor nem kell kivenni a fejtámlát.
+ A cd-s rádió jól szól, és lejátszik írott, meg újraírható cd-ket is.
+ Tetszik, hogy ha kiadja a cd-t és nem veszem ki belőle akkor visszahúzza, de nem kezdi el játszani. (Nem lóg ki belőle.)
+ Az ablaktörlő jópofa, hogy ha meghúzom az ablakmosót, akkor utána töröl is automatikusan. Valamint felfelé tolva 1-et töröl. (Ha a kart nem engedem visszaugrani akkor max sebességen, elkezd hadonászni.)
+ A műszerfalon a gombok nagyon kézre állnak, nincs semmi túlbonyolítva, nincs huszonötmillió apró gomb, tekerő, bizgettyű felzsúfolva, minden lehetetlen helyre.
+ A sportos(?) kemény futómű miatt a kanyarokban lehet dinamikusan fordulni, és a művelet vége nem fel-, hanem befordulás lesz. :))
+ Az egyéb apró + dolgokat mint a felakasztható tanksapka, és a kiköthető csomagtér tálca... még órákig lehetne sorolni.


UPD 06.11.02. (~2500km)

[-]
- Nem vilagit az ablaklehuzasgatlo gomb sem.
- A tank kisse alulmeretezettnek tunik. (Olyan 37 litereket szoktam bele tankolni, nemtudom mekkora a tank valojaban meg kellene nezni a manualban.)

[?]
? A pda tartomat a pesti utak 2 honap alatt szetraztak :( Nyiszorog, zorog, lefittyen. Neznem kel egy rovidebb gegecsovel rendelkezo valtozatot. Viszont biztato, hogy ezen kivul nem zorog mas az autoban. :)

Hibalista

- Még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Honda Szallerbeck. (Szervízben még nem volt, az ítélet az átadás-átvételre vonatkozik.)
Az oldalára nem a gyári csíkot ragasztották fel, hanem valami másikat. A matricát meg felrakták az autó oldalára. :))) De mind1 nem néz ki rosszul.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1600
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Nem tervezem
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Jazz 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)