Szürke Gokart
Szöveges ítélet
Ez+az… az eddigi használat alatti tapasztalatok:
[-]
- A gyári kiegészítők eléggé drágák. (Hajjaj nagyon drágák. :()
- A gumi által az útról felkapott kavicsok jó nagyot koppannak a belső kerékjáraton. A hangtalan kocsiban a frász kerülgeti az embert az elején, hogy "miafenevoltez". A régi focusokban van valami filcborítás a kerékjáraton, elférne ide is.
- A cd nem játszik mp3-at, és a kicsit leharcoltabb karcosabb cd-kre érzékeny.
- A hátsó ablaktörlő nem töröl szakaszosan. (Vagy csak nem jöttem még rá, hogy kell.)
- A hátsó ablak elég könnyen koszolódik. (Gondolom, mint a többi csapotthátú kocsinak.)
- Az ablakok párásabb esős időben ripszropsz bepárásodnak. Szerencsére van rá párátlanító gomb. (2mp alatt megoldja.)
- Szerintem a kormányt túl sokat kell tekerni ha nagyot kanyarodok.
- Talán a könnyűfém felni miatt, meg a gyári potenza (vagymilyen) gumi miatt, vacak úton eléggé ráz. Állítólag az előző széria futóműve még ennél is keményebb volt. Meg ugye emiatt nagyobb sebességnél el is pattog az útról.
- A gyújtás ráadásakor, ha nincs bekapcsolva az öv, akkor elkezd sípolni. (Rém idegesítő.) Bőven elég lenne ha csak akkor kezdene rá ha az autó megindul, vagy 20 fölé gyorsul.
- A tükörbehajtó gomb nem világít. Valószínű a tervezők bevoltak szakézva mikor ezt a részt tervezték. (Hogyafenébe maradt ez ki…)
- Kicsit vastag az A oszlop. (Néha nem lehet normálisan kilátni miatta.)
- Az ablakemelés és a fülbehajtóka csak ráadott gyújtás mellett működik. :(
[?]
? Talán az automata miatt, de előzésnél D-ben érhetik az embert meglepetések. Bár viszonylag okos, mert padlógázra visszavált és elkezdi pörgetni a motort, de érdemesebb inkább S-be visszahúzni és/vagy 7spd-ben nekilódulni.
? Mivel a tank az első ülések alatt van a kezdetekben megálláskor csónak hangja volt az autónak… mostanában inkább a rádiót hallgatom helyette :) (De ez a benzinlötyögés akkoris vicces.)
[+]
+ Az ülés előretolásához nem kell előremászni és az ülés alatti kart kapirgálni. Hátulról lehet tologatni, és hajtogatni mindent.
+ A hátsó ülés lehajtásakor nem kell kivenni a fejtámlát.
+ A cd-s rádió jól szól, és lejátszik írott, meg újraírható cd-ket is.
+ Tetszik, hogy ha kiadja a cd-t és nem veszem ki belőle akkor visszahúzza, de nem kezdi el játszani. (Nem lóg ki belőle.)
+ Az ablaktörlő jópofa, hogy ha meghúzom az ablakmosót, akkor utána töröl is automatikusan. Valamint felfelé tolva 1-et töröl. (Ha a kart nem engedem visszaugrani akkor max sebességen, elkezd hadonászni.)
+ A műszerfalon a gombok nagyon kézre állnak, nincs semmi túlbonyolítva, nincs huszonötmillió apró gomb, tekerő, bizgettyű felzsúfolva, minden lehetetlen helyre.
+ A sportos(?) kemény futómű miatt a kanyarokban lehet dinamikusan fordulni, és a művelet vége nem fel-, hanem befordulás lesz. :))
+ Az egyéb apró + dolgokat mint a felakasztható tanksapka, és a kiköthető csomagtér tálca... még órákig lehetne sorolni.
UPD 06.11.02. (~2500km)
[-]
- Nem vilagit az ablaklehuzasgatlo gomb sem.
- A tank kisse alulmeretezettnek tunik. (Olyan 37 litereket szoktam bele tankolni, nemtudom mekkora a tank valojaban meg kellene nezni a manualban.)
[?]
? A pda tartomat a pesti utak 2 honap alatt szetraztak :( Nyiszorog, zorog, lefittyen. Neznem kel egy rovidebb gegecsovel rendelkezo valtozatot. Viszont biztato, hogy ezen kivul nem zorog mas az autoban. :)
Hibalista
- Még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Honda Szallerbeck. (Szervízben még nem volt, az ítélet az átadás-átvételre vonatkozik.)
Az oldalára nem a gyári csíkot ragasztották fel, hanem valami másikat. A matricát meg felrakták az autó oldalára. :))) De mind1 nem néz ki rosszul.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1600 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Nem tervezem |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
