A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Jazz (2002-2007)

Jazz 1.2 i dsi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Répácska

Szöveges ítélet

2008 áprilisában hoztuk el,a Dunaújvárosig megtett 37km-en 4,2-t mutatott a műszer...
Reméltem,hogy egy olyan járgány büszke tulaja leszek,ami méltó lesz a 18évig hajtott FIAT Uno cs-emhez.(akit érdekel 365ezer km igaz története,Népítélet:Nyunyó)Répácska egyelőre nem üti az elvárt szintet
Utastér:
Kategória legnagyobb beltere,ez vitathatatlan,ezért is döntöttem mellette a FIAT Punto Multijet dizel helyett.
Jók a tükrök,kényelmes is,de amit imádok,az a frenetikus váltó s a CSEND,ami az autóban van kb 140-ig.
Aki a szellőztető rendszerért felelős,azt agyonütném-nem tudom megérteni ugyanis,hogy miért kell ahhoz a ventillátornak mennie,hogy kintről levegő jöjjön az utastérbe...?
Ezen felül elég gyér is a hűtés teljesítménye.
A teniszütő méretű hátsó fejtámlákat sem tudom dícsérni,ahogy a kormányt sem,tekergetem mit mókus a diót.Lehetne sokkal közvetlenebb.Viszont példásan kicsi a forduló köre.
Csomagtér:
Döbbenetes a kategóriában,főleg előre döntött hátsó ülésekkel...
DE miért rontja el a zseniális tervezést tojás formájú nyílással????
A fagyasztóm éppen befér a jóval kisebb Unomba,a Jazz kettőt is benyelne,ha beférne az ajtaján...DE nem fér!
És ami már a szalonban is bökte a szememet,miért nem lehet a csomagtartót is,utasteret is karcolódó műanyag helyett textillel borítani???
Viszont tetszik a csomagtér takaró,ami ötletesebb,mint a kalaptartó műanyagból,préselt papírból.
Futómű:
Masszív,kemény,de viszonylag kényelmes,és e mellett döbbenetes az úthoz való ragaszkodása.Kanyarban az autó formáját meghazudtolóan stabil.Az autó egyik legjobb része,ha nem a legjobb.
Fékek:
A 4 tárcsafék nagyon jól adagolható,csak felsőfokon tudok róla nyilatkozni.
A kézifék viszont csak dísz,semmire nem való.
Motor:
Iszonyú nyomatékos,az 1tonnás kocsit úgy viszi 12%-os alpesi hegyi utakon 4.-ben is 1500as fordulattal,mint egy dízel.Na nincs benne az a vitalitás,de símán gyorsul,ha úgy akarom.
Nem túl fürge,a 100as sprintet 11,9 alatt futja az enyém,szemben a gyári 13,7tel.
A gázreakció tragikus,mire elindulnék,jönnek szembe.
Végsebességre 195nél nem szándékozik többet menni,de úgy gondolom ez is több mint a márkatársaké,és föleg,csak egy 1,25ös motor...
És akkor jöjjön amit én sem hittem,és sokan kétkedve olvassák e sorokat,DE bizonyíthatóan nevetséges a fogyasztása.
Dunaújváros-Lignano(Olaszország)-Dunaújváros úton 2009 nyarán,klímával,dugig pakolva,2gyerekkel,2felnőttel,autópályán 120-130 között,4,7-et evett.
2009 szeptemberében a 8-as úton(Dujv-Rábafüzes-Dujv távon) 2 személlyel,NAGYON ÓVATOS vezetéssel sikerült 3,1L/100km-t mutatnia a számítógépnek.Mivel én is kétkedve fogadtam,teletankoltam,14,94L fért a tankba(478,2km).
Városban nyáron 4,8-5,5,télen 5,8-7,5 a fogyasztásom,országúton nyáron 3,5-4,4(sebesség függvénye),télen 4,6-5,6.
Bioetanollal is próbáltam,de baromság,mert lehet,hogy a 330ft-os benzin helyett 230 a bioetanol,de országúton 5,9 alá nem sikerült vinnem a fogyasztást,az átlag 4,2-höz képest.
Egyelőre ennyi bő 50000km tapasztalata.
Korai lenne még azt boncolgatni,megérte-e a pénzét,ahhoz túl fiatal,és nagyon kevés a km.
Akinek kérdése,észrevétele van,európai hangnemben nyugodtan tegye fel-szendybalazs@gmail.com címre.
2010 szept.
Jelenleg 62000km van a járgányban,nem rég Olaszországban jártam vele,kerek 5L-es átlaggal 130-140 között.Mivel oda egész úton égett a motorhiba lámpa,így megérkezvén,irány a szervíz.Garanciában szó nélkűl kicserélték az egr szelepet,amit itthon "tisztítani" akartak 24000ft-ért.Én nem vagyok hajlandó ilyenért fizetni.
A lényeg,azóta nem ég a lámpa.
Viszont a kormány annyira elkopott a bal küllönél,h kénytelen voltam beböröztetni,mert már málott a müanyag.
Erre meg azt mondta a szerviz,természetes elhasználódás...
Egy szó mint száz,ekkora szarkupac autóm nem volt még.


Hibalista

- Konkrétan még semmi,de rettegek. - - -Motorhiba jelző narancssárga lámpa folyton kigyullad,hiába ütik ki a szervízben,pár 100 km után újra tündököl. - -A bal első kerék egyik csavarja eltört kerékcsere alkalmával... - -Recseg a soför ülés - -Müszerfal illesztési jobb oldalon - -A kormányon a minta a bal kéznél teljesen elkopott,málik

Ide hordtam szervizbe

Honda Erzsi (Ercsi) Itt vettem az autót,és úgy adták át,hogy az A oszlopot takaró műanyag idom időnként leesett,akár vezetés közben is. A riasztó beszerelésekor a szerelő 4"bolhából" 2-t letört... A bolhák pótlása az én költségem volt...

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Honda Szallerbeck A 20ezres szervíz helyszíne. Én vittem az olajat. A számla az előre közölt 23700 ft helyett 23300 lett,a maradék olajat visszaadták(az 5L-es flakon alján kb fél liter kergetőzött) Másnap reggel olajszint ellenőrzéssel kezdtem,és megrökönyödve láttam,hogy a max jel fölött volt a szint úgy 8mm-rel... Káromkodtam egyet,aztán feküdtem be a kocsi alá(akna nem lévén),hogy leeresszek az olajból. Nem ment,sem szűrőt,sem a csavart nem bírtam oldani. Autószerelő ismerősöm engedett le végül is 9dl-t,így lett a szint maxon... Ezek egy prémium márka magyarországi szervizeiről gyűjtött tapasztalataim. A kötelező szervizelést én csinálom 20000km óta,mert ezek drága pénzért nagyon kártékonyak.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? UNO CS-(Nyunyó/népítélet) Következő autója? Nem Honda,az biztos!Majd,ha lesz pénzem ilyenre leírom,de valószínű,F IAT
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Jazz 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)