Miért hiszed, hogy kisautó?
Szöveges ítélet
Volt már néhány autóm előtte is, és azóta vettem egy 206cc-t is. Ha a honda gyártana ebből is cabrio változatot nem sokáig gondolkoznék rajta.
Node: Mit szidjak? Hát az ajtón van egy ronda hegesztés, nem is értem ez miként ment át a minőségi ellenőrzésen, de mindegyiket igy gyártják... Mindennel elégedett vagyok, azt hiszem soha többé nem lesz ennyire jó autóm. Az 5.5ös fogyasztás nekem is simán összejön, de ezt valóban "érezni" kell. A feleségem használja másfél éve, neki 6-6.4 között van, igaz csak városban (esztergomban) közlekedik vele. Ha elmegyünk 1-1 hosszabb útra én vezetek, 5.5 fölé sosem ment. Most hétvégén voltunk a 18. kerületben, de a körgyűrűn közlekedtünk, odafelé én vezettem 4.4l/100km, hazafelé asszonykám 4.9l/100km. 90-100as tempónál.
A motorja erős, igaz a légkondit megérzi ami cserébe úgy hűt mint az ipari légkondi. Fogyasztásban rádob fél litert (Rijeka-Esztergom 5.7l/100km).
Amin még csodálkozom az a felfüggesztés. Tavaly ősszel sikerült nagy tempónál egy bazi nagy kátyúba hasitani. Szétment az alufelni, odalett a gumi. Mivel kárrendezésre került a dolog megvizsgálták a futóművet. Tökéletes maradt! Ez pedig nem mondható el sem Suzuki Swiftről (pedig a felni csak berogyott), Vw golf IV (csak durrdeffekt), Peugeot 307 (felni is szétment, de még kormány alkatrészeket is kellett cserélni). Ezek közeli ismerőseim élményei.
Gondolkodom mibe kössek bele. Egyetlen dolog. A tetőcsomagtartó. Thule márkájút vettem. A probléma az, hogy az ajtó tetején levő gumiperemet elnyírta és a tetőt a rögzitésnél picit behorpasztotta, amit nem a súly, hanem a felrögzítés módja miatt tette. Szóval vagy én voltam farok, vagy tényleg szerencsétlen a tetőcsomagtartó. Amúgy mindenkinek nyugodt szivvel ajánlom az ajtót...
Hibalista
- Negativum? Semmi! De őszintén semmi. 60 ezren van túl az autó, amit sokak kicsikének hivnak. Hát tegyünk mellé egy golfot. És? Ugye ugye? Tudom miért gondolják kis autónak. Mert olyan rövid eleje van mint egy twingonak, pedig...
Ide hordtam szervizbe
Tatabányai honda kereskedés: Csak az első szervizre vittem el, iszonyú drága volt. Beleöntöttek valami kannás olajat aminek 6000 volt literje, plusz felszámoltak egy csomó óradíjat. Az autó 20 percig volt benn, ehelyett kifizettem 2 és fél óra munkadíjat. Mikor megreklamáltam mondták, hogy a szervizkönyben benne van, hogy minek mennyi a normaideje. Hát kössz, akkor inkább hagyjuk a "garit"...
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Egy helybéli maszek autószerviz. Azt mondta: Olajcsere (szűrőcserével) 2000 forint. Válasszam ki melyik olajat kérem bele. Bontatlan 5 literes kannák közül, választottam egy jót 2200/liter. Olajszűrőt rendeltünk hozzá. Fékpofákat kellett cserélni benne elöl, mivel elkezdett sipolni a jelző. Ha tudtam volna, hogy csak le kell vágni és még 10 ezret simán elmegy azokkal a betétekkel. Na mindegy... Szóval a fékpofák cseréjét megoldottam én magam, 40 perc volt a két első kerék...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Jazz CabrioCoupe 1.4 (tudom még nincs, de ha lenne...) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
