Megbízható igavonó
Szöveges ítélet
Hatodik éve vezetem. Nem túl dinamikus, de meg lehet szokni, hogy lejtőn nem előz az ember 120 fölött. Kevés a 83 ló és a 120 Nm nyomaték.
Elől kényelmes, a hátsó üléseken nem szeretnek ülni. Az utastér és a csomagtér kihasználhatósága/variálhatósága fantasztikus.
Öt év után most először dühödtem be: 63 ekm-nél elszállt mindkét hátsó kerékcsapágy. Ennél még egy szocialista Dácia is többet bírt. Hondáék szerint a csapágyakat nem futásteljesítményre méretezik, nem foglalkoztak vele. Mindenesetre nem árt tudni, hogy a fórumokon (itthon és külföldön) erre panaszkodnak legtöbben. Mivel csak kerékaggyal együtt lehet kapni, utángyártottból is csak 40 eFt-ért kaptam darabját.
Más komoly panaszom nem volt.
A szervízben szerintem óradíj helyett minimálár érvényes: a munkadíj akkor is legalább 10 eFt, ha negyedóra alatt végeznek.
Hibalista
- beázás
- hátsó kerékcsapágyak
Ide hordtam szervizbe
HondaSzáraz, Tatabánya
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 64000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Colt | Következő autója? | új Jazz v. Lancer |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
