A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Jazz (2002-2007)

Jazz 1.4iES SPORT VSA 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kék ördög

Szöveges ítélet

Majd egy év tanakodás, autóválogatás után jutottunk el a Jazz 1.4iES SPORT VSA -hoz. Mindenképpen a Hondapalettáról válogattunk, de igényeimnek megfelelőt találni nem volt egyszerű. A második 160lóerős kétüléses Hondám után merőben változtatni akartam, így temérdek CR-V-t néztünk meg, de egyik sem volt olyan állapotban, ami megfelelt volna. Szüleim nyaggattak, hogy ez a Jazz egész jó kis autó, nézzem már meg én is. Először elhajtottam őket, mert túl hétköznapinak találtam. Aztán egyszercsak megláttam egy használtautó kereskedésben egy kék 1.4iES SPORT VSA-t! És belémcsapott a régóta várt szerelem. (Csak szerelemből veszek autót!) Külföldről hozták be, így nagyon gyorsan kiderült, hogy szanaszét volt törve, és még most is komolyan csálé a kereke. Nem volt mit tenni, irány a márkakereskedői hálózat! Persze első körben nem is akartak hallani olyanról, hogy VSA egy Jazz-ben. A menetstabilizátor csak nagyobb autókhoz jár, mondták. Irány Honda Hungary, akik lebeszélték Japánnal, hogy nekem hoznak egyet Magyarországra is. Május 10-dikén rendeltük meg, és szeptember 22-én át is vehettük...... Csodálatos a kocsi! Az még csak hagyján, hogy bombasztikusan néz ki. Olyan az egész autó vezetése, mintha egy kétszer akkorában ülne az ember. Lehet, hogy a SPORT változat Bridgestone Potenza gumijai miatt, de nagyon finoman kezeli az úthibákat, szinte suhan a Bp-i borzalmas utakon. Belül csend van, csak nagyobb fordulaton jön meg a motor hangja. Szép is lenne, ha nem így lenne! A váltó hibátlanul precíz és pontos. Az ülések kényelmesek, hatalmas az utastér, óriási a csomagtartó! Be kell valljam, eddig nem találtam kifogásolni valót. A motor persze nem egy izompacsirta, de ezt senki nem állította előtte. A városi, és szolíd országúti használatra pont elég.

A kocsi elmúlt közben egy hónapos. Beletettünk 1600 kilométert, és a csillogás a szememben még mindig nem fakult egy cseppet sem. Mostanra kezdem kitapasztalni a vezetési sajátosságait, és egyre jobban tetszik (HA ez lehetséges) a verda. A motor is mostanra kezd bekopni, így egyre lendületesebb, gyorsabban pörög fel.
Írok majd, ha van mit. :-)

Hibalista

- Eddig semmi nem romlott el magától. Az átvétel utáni harmadik napon hátulról belémjött egy Suzukis.

Ide hordtam szervizbe

Honda Grohoczky

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 4
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1600
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? CRX DelSol Vti 160LE Következő autója? Honda FR-V
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Jazz 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)