Jazzyke, a nagy varázsló Varázsló
Szöveges ítélet
Így az elején legyünk túl az egyetlen negatívumon, amit említeni tudok: az elektromos ablakemel? csak gyújtás alatt megy, kulcs kivétele után kívülr?l nem húzhatók fel az ablakok a kulcs zárba illesztésvel sem a távirányítóval. Indulásnál óvatosan kell bánni a kuplunggal és rendesen gázt kell adni, hogy nehogy lefulladjon, de 2500-tól már pörög rendesen a "turbina", húz mint vadliba délre.
Mi is három hónapot vártunk rá, mivel a piros szín 100e-es árel?nye miatt igen népszer? a költségérzékeny hazai piacon.
Mikor viszont végre megérkezett a Honda Élesékhez(akikkel nagyon meg voltunk elégedve) beleültünk és els? utunk Balatonfüredre vezetett a magyar kézi kupa dönt?jére(megj.: Hajrá Pick Szeged!!!!), majd haza Szegedre az autó hatására elpárolgott minden haragunk és csalódottságunk amit a jelent?s várakoztatás váltott ki bel?lünk. Visszatérve a kocsikára, még a rönós barátunk aki sikertelenül próbált lebeszélni minket egy új japán autó vásárlásáról (egy használt európai megvételére buzdított-hál Istennek sikertelenül) szóval még ?k is sárgultak az irígységt?l és sápítoztak, amikor beülhettek hátulra, hogy mekkora az a verda belülr?l, és még a hátsó ülések alatt is van hely egy-egy hátizsáknak. Aztán jött a döbbenet.
Elutaztunk 5en Hamburgba egy hétre(vittünk ennyi napra elegend? kaját is, ruhát, egyebet) a Jazz raktere tet?ig megrakodva, 5 személy Szeged-Ferihegy, klíma-on, autópálya (130-140km/h)...és a fogyasztás még így sem akart 6 liter fölé emelkedni. A döbbenet pedig az volt, amikor visszafelé a hamburgi reptérre kivitt minket drága jó barátunk az ötös BMW-jével és a nem kis mennyiség? kaja nélküli csomagjaink egyszer?en nem fértek bele a (szedán) bömbibe. Na, mondanom sem kell, minyen öröm és meger?sítés volt ez nekem!!! A fogyasztás: tankoltam egyszer Ausztriában és Sopron határától Bécs határáig országúton, nem hajszolva, de fölgyorsítva mindig a max megengedettig 3,7(!) litert fogyasztott a csodagép. Úgyhogy elmehetnek a sunyiba a francia és olasz dízelek, mert van már egy japán benzines is ami tudja ezt benzinb?l teljesíteni.
Az autó nagyon szépen fekszik az úton, hegyi szerpentinen sincs megillet?dve, s?tt! A fékek, ha odataposol harapnak, mint a satu. A fordulóköre kisebb, mint bármelyik kisautóé-azaz (n?k, lányok, asszonyok figyelem!!!) nagyon jól lehet vele parkolni-kis helyre. Egy személyel dinamikusan mozog, kett?vel megy, 4-5-el meg cammog kicsit(0 személlyel meg áll! .)) ), de hát mit várjunk egy 1.2-es motortól többet?
Akinek fontos a kategória bajnok (nagyság és variálhatóság) raktér, a csekély fogyasztás, a kiszámítható üzemmód, a hosszú garanciaid?, azaz a megbízhatóság és még tetszik is neki ez a bohókás-dinamikus dizájn, az olyan mint mi (a Barátn?m és én) azaz, Honda Jazzt fog választani.
Hibalista
- Eddig hibátlan:)
Ide hordtam szervizbe
Még nem kellett, de vagy Honda Whéli, vagy Éles, vagy Kudo-amelyikr?l majd jobbakat hallunk.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | MTB | Következő autója? | Subaru Outback/Honda Accord T. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
