Jazz dízel
Szöveges ítélet
A HONDA megcsinálta AZ AUTÓT.Van benne egy kis benzinesnek látszó és hallatszó "dízelmotor",meg a világ legjobb hátsó "moziszékjei"meg egy remek kis futómű ,így aztán a mai napig is önkéntelenül vigyorgok,miközben tekergetem a világ legjobb fogású kormánykerekét.Mosolyom persze néha lefagy,mert ugye a tökéletest csak közelíteni lehet,a kezére vernék a mérnöknek,miért tette az ablakemelőpanelt a térdem közepébe,a másik meg miért nem csinált olyan váltót ami a rükvercet mindig elsőre venné be? De egye fene elnézem ez már csak apró szeplő az eddig makulátlan "dízelem" jellemén.// 2008.jan.:78000 km-nél vagyok ,csak a húszezres kötelezők voltak,hiba semmi,viszont morog a jobb hátsó kerékcsapágy a penge helyi utak miatt.Arra készüljön mindenki,hogy~ negyven rugó darabja,a kocsit még mindig szeretem,az ablakemelőpanelt továbbra is anyázom,a hátrameneti fokozatot szintúgy.//2008.dec.:megvan a 100000 km ,teljes nyugalomban,jó érzés ezt a fajta megbízhatóságot használni nap mint nap.Van itthon hasonló korú francia autó is,nagy a kontraszt.Röhej,de százer alatt még izzót sem cseréltem minden az eredeti.Egyetlen nem várt kiadásom a jobb hátsó kerékcsapágy ,~50ezer volt beszerelve(azóta már biztos van olcsóbb utángyártott),de ha ezt leosztom ekkora futásteljesítményre akkor kifejezetten jól hangzik.Szokásos problémáim persze megvannak:)) hátramenet,ablakemelőpanel bla,bla,bla Ja és vezettem az új Jazzt ,hááát....nem akarom bántani, de hálátlan feladat volt a mérnököknek hogy csináljatok a "réginél" jobbat...maradjunk annyiban,hogy csináltak egy kicsit másmilyet.2009.márc.:105000-nél kimúlt a bal hátsó kerékcsapágy is,szerencsére a beszerzési lehetőségek sokat javultak ,15 rugó egy bontott vagy 25 egy új ,a saját szerelőm meg kétezerér´ kicserélte,így már egész viselhető a dolog .Akit érdekel a beszerzési lehetőség ,az üsse be a Gugliba a "Hondás Garázs" címszót ,korrekt ügyintézés ,két nap alatt lent volt Szegeden a csapágy.102000-nél egy hét különbséggel kiégett mind a két fényszóró izzó ,elég jól bírták,gondoltam majd kicserélem mert én ügyes vagyok nagyon! Csak türelmetlen !!!Ezért aki nem akar otthon idegbajt kapni ,az vigye szerelőhöz ,vagy kapjon be előre egy Xanaxot:) /munkafolyamat : első kerék megfelelő irányba elfordít,doblemez bolhái lepattint,doblemez legyűrkész,lecibál,káromkodik,zseblámpa fényszóró mögé bevilágít,kéz becéloz ,benyúl ,újra káromkodik ,japán mérnökök élő és holt felmenői csuklanak illetve sírban forognak,majd mindez folytatódik tűréshatártól függően fél és egy óra hosszan ,majd gépjárműbe beül és villamossági szerelő vagy Honda szerviz felkerestetik. Ezeket leszámítva a gép még mindig a legmegbízhatóbb és legpraktikusabb a világon ,de mint fent már egyszer leírtam a tökéletest csak közelíteni lehet és a Jazz csak pár centire van tőle...
Hibalista
- A kürt!!!!Olyan hangja van mint egy rozsdás varrógépnek.
Ide hordtam szervizbe
szegedi márkaszervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Espero | Következő autója? | Corolla verso 2.2d |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
