A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Jazz (2002-2007)

Jazz 1.2 cool 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

MéméAzé

Szöveges ítélet

2008 december:
Már 2004-ben is ilyen járgányt szerettünk volna venni de akkor még 1M-val drágább volt mint az akkori választottunk egy Fábia kombi(1.2HTP). Ezen kívül még egy Corsát(1.2TwinSport) használok ebben a kategóriában, így ezekhez tudom hasonlítani.
Ami tetszik:
- Fék. Városban kicsit nehéz eltalálni mekkorát tapossak, de városon kívül tökéletes, többször kellett már 150-ről satuznom, kifogástalanul végezte a dolgát, nem éreztem egyáltalán, hogy nehezen boldogulna a kocsi súlyával vagy, hogy fáradna! Klasszisokkal jobb mint a Skodában vagy Corsában.
- Belső tér. Tényleg fantasztikus méretekkel bír a külső méreteihez és a kategóriához mérten, illetve a hátsó ülés variálhatósága, az első ülések mozgatása hátulról nagyon eltalált és praktikus. Jó a belső anyagok minősége is, jó fogású és kicsi a kormány, kezelőszervek szépen finoman járnak.
- Váltó. Könnyen, határozottan, rövid úton jár. Nagyon jó használni. Egy kicsit talán a kicsi váltógombot kellett megszokni. Ami jó is és nem is, nagyon hosszúak a fokozatok, ez egyrészt rossz gyorsulást eredményez, de cserébe 1000ford/perc-el kevesebbet pörög utazáskor. Ténylegesen: 90km/h - 2500ford/perc, 130km/h - 3400ford/perc, 150km/h - 4100ford/perc, 180km/h - 5000ford/perc.
- Fogyasztás. 90km/h - 4,9L; 120-130km/h - 5,3L; 150-160km/h - 6,6L. Szerintem ez egy 1.1 tonnás autótól két felnőttel egy gyerekkel, cuccokkal, klímával teljesen rendben van. A másik két járgányom 130-tól felfelé 2 literrel többet eszik...
- Halk, alapjáraton nem hallani, hogy jár a motor de kiszállva is szépen finoman duruzsol.
Ami nem tetszik:
- Nincs fokozatmentes ablaktörlés.
- A jobb oldali ablakot nem tudom teljesen fel/le húzni csak ha végig nyomom/húzom a gombot.
- Kicsi az ablaktörlő lapát, tiszta trabis érzésem volt először esőben(mondjuk ezt orvosoltam egy nagyobbra cseréléssel a vezető oldalon).
- A rádió hangerejét nem lehet finoman változtatni
- A gyorsulás bizony nem egy adrenalinbombázás, a corsa kétszer megkerüli...
- Rendszámtábla világítás olyan erős, hogy néha azt hiszem ég a tolatólámpám(ezt is cseréltem szép halvány ledesre)
- Párásodik, légkondit kell használni télen is, akkor nem...
- A levegő keringtetés inkább csak átlagos, mind párásodáskor, mind klímával.
- Futómű pattog, üt, ráz, nem kényelmes.
- Első izzó cserét aki kitalálta az biztos sokat csuklik...már biztos sokan írták, de azért én is, a kerék felöl lehet, patentokat ki, kerék elteker, hogy egyáltalán beférjen a kezem, aztán tapizás mert látni nem lehet semmit...jó egy óráig tartott...(bár hozzáteszem, hogy nem égett ki a gyári, de persze beletettem egy kék fényűt mert az biztos jobb, ki is égett pár hónap alatt, így vissza az eredeti, azóta nincs gond vele.)
Összességében a véleményem, hogy messze a legjobb a kategóriájában, egy igazán kiforrott, finom, megbízható darab(ADAC felmérés), egyedül ami nem tetszik, hogy ezt már Kínában rakták össsze... :-(

2010 augusztus
Átléptük az 50ezret km-ben. Mintha most kezdene összeállni, könyebben megy, fogyasztása is csökkent valamelyest. Pl. 80-90km/h körül mentünk csak városon kívül, bent két binyigli, gyerkőc, tetőn egy kenu, légkondi megy, így 4,7 lett az átlag. Persze valószínűleg rajtam kívül senki nem akar így csigázni, azt az állításomat egyébként még mindíg fenntartom, hogy aki szeretne dinamikusan autózni, stresszmentesen előzni, fickándozni a sorok között, az nem vegyen Jazz-t! (Én is csak azért éltem túl eddig, mert erre van egy mocim ami paciban kétszer annyit tud, nyomatékban pont annyit mint a Honda... :-)). Ami időszerű volt: kapott új gyertyákat(8-at :-), sajna ezek már francia NGK-k...:-(
Hiba semmi, még minden gyári rajta, benne!

2011 December
Megint eltelt egy bő év, mentünk +20.000 km-t, így átléptük a 73.000 -t. Nincs sok változás, szerény menetteljesítmény, minimális üzemanyagfogyasztás, nulla olajfogyasztás, hibátlan működés mechanikus és elektronikus téren egyaránt, nem kotyog, csörög, laza, kopott semmi. 10 ezrenként olajcsere és ennyi. Ami most vált aktuálissá: a fékbetétek eddig bírták(nagyrészt városban használom, így ez dícséretes), egyébként minden a gyári még, akku, ablaktörlőlapátok, izzók...semmihez nem kellett hozzányulni. Fékbetétnél nem ajánlom a Japan utángyártottat, méretproblámás, le kellett köszörölnünk itt-ott belőle, hogy beférjen a helyére...jó tanulság volt, ezután csak gyári vagy ismert minőségi! Az eredeti nyári Yokohama gumik eldobósak már jövőre új fog kelleni, a téli GoodYear hibátlan...szóval elmondhatom, hogy majdnem 4 év alatt egyszer kellett fékbetétet, egyszer gyertyákat, egyszer gumit cserélnem, plusz az olajcserék. Nem igényel nagy pénztárcát a Jazz.
Karácsony van, kapott csomagtértálcát plusz a gyári textilszőnyegek mellé gumiszőnyegeket illetve bőr kormányvédőt... :-)
Kis adalék a párásodáshoz, hogy ha letisztítom a szélvédőt belül akkor már nem párásodik...csak bő 3 év kellett, hogy rájöjjek...
Két negatívum azért előjött, itt-ott rossz úton zörög hátulról valami illetve ami meglepő és nem hittem el amikor olvastam más népítéletben, látszik kopás a kormányon egy helyen...

2012 Július
81500km. Eladtam, sajna. Kellett a mani mert válunk...
Hiba nélkül ment, talán ami tapasztalat még jött, hogy néha pályára kell kivinni és 150 km/h körül kikormolni, jóval könyebben gyorsul utána.
Jó autó, el lehet férni benne, keveset fogyaszt és tényleg nem romlik el. Valszeg így szolgálna még sokáig, illetve remélem fog is az új gazdájánál.
Összességében akinek elég a menetdinamikája annak ajánlani tudom a típust!
Megvan az új, ez egy más világ azért: http://nepitelet.hu/autok/mazda/626_1997/me_me_aze.../

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelőhöz, eddig 2500km-nél olajcsere, 8000km-nél olajcsere, lég - és pollenszűrőcsere, 20 -majd 30 ezernél szintén, és igy tovább szépen minden 10 ezernél...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 81500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Polo 1.9D Következő autója? 626 kombi, Galant kombi, esetleg Passat kombi(1996-os)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Jazz 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)