Család kedvence, honda vagonsztésön kempingkan
Szöveges ítélet
Nagyon kompakt autó. Mindennek megvan a funkciója és érthető, jól müködő kütyükkel. A fogyasztása egy álom, olyan mintha diesel autót vezetnék. Nagyon alacson fordulatszámnál is nagy nyomatékot ad le és mivel kicsi 2000-2500 fordulat fölé városban sose kell menni így 6 alatt fogyaszt. Mindegy, hogy légkondival(autómata,imádom) vagy nélküle. A motorerő nem világbajnok de 4000-es fordulat alatt tartva sem fogyaszt 6,1-6,2 felett (ez kb. 120-125km/h) 4000fordulat felett a fogyasztás 6,6 körül van de -e fölé még soha nem ment.(a légkondi itt is tökmindegy, hogy be van-e kapcsolva. ha tél vagy nyár van az is mindegy, mintha burokba lenne.)
Futómű: Kemény de olyan stabil az autó kanyarokban, fékezésnél, hogy semmi panasz nem lehet rá. 15"" brigestone potenza gumikkal és honda alufelnivel gyönyörű az autó. A gyári felni 80eft+a gumi kb.25-28/db (nem a honda kereskedésben) Egyetlen fékezésnél sem működött az ABS amíg le nem cseréltem téli gumikra a nyárit. Kicsit érezni a mini vibrációt a téli gumik miatt de nem zavaró.Téli gumiszett acél felnivel TOYO gumikkal (új) 55eft.(jó havertól , de ue.a hondánál 94eft)
A középkonzol, rádió tökéletes, talán jobban tetszik mint az új Jazz-nek. A légkondi szuper. 40-50 fokos belső teret kb. 5-7perc alatt 24 fokra hűti. Nem tudom a honda hogyan csinálja de 15-20 mp után hideg levegőt fúj a ventillátor.
Praktikus. Lehajtott hátsó ülésekkel egy 26"-os bicikli fektetve kényelmesen befér. (kerekekkel). Keresztbe is befér a canga első kerék nélkül felhajtott ülésekkel. A szalonba az eladó egy kézzel alakította át az autót családiból áruszállítóvá. Sokat gondolkodtam mennyit gyakorolhatta a faszi, hogy bemutassa ezt a trükköt. Tíz perc gyakorlás után én is egykézzel alakítom át az autót fél perc alatt.
Ezelött egy OPEL astra "G" autónk volt (5 ajtós). Azt hittük a Jazz kisebb lesz de tévedtünk. A csomagtartó nagyobb és pakolhatóbb. Tele kényelmi funkcióval, ful elektromos -tükrök,ablak,fűtés, hűtés,tolatóradarstb stb. Az astra ugyanennyi volt (6 éve) és ful fapad. A vicc az, hogy újra astrát akartunk venni "G" vagy "H" de ugyanezekkel felszerelve -mint a Jazz-kb. 1milkóval lett volna több. Motorikusan kicsit erősebb az astra 90lóerő (volt) szemben a 86 lóerővel de a legjobb napján (30fok, 90km/h 2személy, üres csomagtartó) is 7,3 alá nem lehetett vinni.
Egyszóval nem bántuk meg, a család kedvence. Ami az új Jazz-ból kéne az a 100lóerős motor, a többi minden tökéletes.
Hibalista
- Még semmi. Olyan mint amikor kihoztuk a szalonból
Ide hordtam szervizbe
Honda. De még nem hordtam
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Astra "G" | Következő autója? | Mindenképpen honda. FRV, Accord, CRB :) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
