Csak próba után vedd meg II.
Szöveges ítélet
Érdemes először az első felindulásból írt dörgedelmet elolvasni...Nos, az ülést földig tekerve, kormányt leengedve és az ülést négy év alatt kiülve egészen kényelmes lett a kocsi. Amit nagyon szeretnék megdícsérni az a kormány, váltó páros. Ha Tiff stílusban, versenyzősen markolod a világ legjobb tapintású műanyag kormányát, hihetetlen jókat lehet vele tekeregni(Szentendre-Visegrád sunyi szerpentín). Lassú mint a csiga de olyan kis feszes - és hangos - az egész, hogy kis sebességnél élvezhető. Most 83000km van benne, de ebből semmi sem látszik. Az emberek csak néznek:"Én asszittem új", meg ilyenek. Nem beszélve a zéró értékcsökkenésről. Ha lehet, olyat végy amiben van kitörésgátló. én ugyanis egy olajfolton felborultam vele.
Hibalista
- Klíma kompresszor, gyári alkatrészekkel Honda RM 230000, bontott kompresszorral Szabó Csepel 85000. Nyeles tengely csapágy Szabó Csepel 71000. - EGF szelep Szabó 35000+munka díj.
Ide hordtam szervizbe
Szallerbeck. Normálisak, de drágák és autó nélkül megközelíthetetlenek.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Honda Szabó Csepel, Kossuth Lajos utca. Na ezt hívom profi márkaszervíznek. Nem fikáznak, ha nincs pénzed. Mikor megmutatod a kocsin a furcsa zajokat, azonnal vágják mik a hibák, és eddig tényleg azok voltak. Nincs meglepi plussz 20,000, mikor a kocsiért mész.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 63000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Galant | Következő autója? | Egy 600-as túramoci a jazzi mellé |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |
