A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Jazz (2002-2007)

Jazz 1.2 cool&sound 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A minőség diadala

Szöveges ítélet

2008 szeptemberében vásároltam, épp a válság kitörése előtt alig valamivel. Aztán két hónap múlva 300 ezerrel olcsóbban lehetett kapni hasonló paraméterekkel, de nem vagyok elégedetlen!:-) Olasz szervizkönyve van, valóban hölgy tulajdonostól, valószínűleg városi autó lehetett Pármában. Ami talán plusz benne az a gyári könyöklő, más extra nincs benne. Én egy kereskedésben találtam rá.Ahogy megvettem, cseréltünk olajat, szűrőket. Aztán gumikat is, mert talán sokat állt a napon, repedezettnek látszottak, és hát 6 és fél éves volt. Már nem tapadtak megfelelően. Vásárlása óta még cserélni kellett 60 ezernél a fékbetéteket. Idén szeptemberben vizsgáztattam úgy, hogy az utcáról behajtottam a vizsgahelyre, és gond nem volt vele. Ami igazán tetszik benne, az a fogyasztása. Még sosem álltam úgy oda a kúthoz, hogy 5-el kezdődött volna a kijelzőn a fogyasztás adata, mindig csak 4-el! Igaz, nem taposom ki a belét, nagypapásan is szívesen elcsordogálok vele, és hát főleg országúton használom. A mai árak mellett bizony kilométerenként 3-4Ft is megtakarítható könnyedén, egy kis figyelemmel. Éves szinten ez nálam 60-70 ezer forintra is rúghat. Érdemes figyelni hát. Én a fogyasztásmérőt állítom be a km órában, azt látom mindig, mert a távolság az nem változik a célig, a fogyasztás meg jobban kordában tartható. Általában adott útvonalakat járok be, amelyeket jól ismerek már. 100 km-en, ha nyomom a gázt, akkor sem nyerek 10 percnél több időt!!! Megéri nem hajszolni a kocsit! Korábban VW Polo 1.4 D autóm volt 11 éven át, azt is nagyon szerettem, az még ennyit sem fogyasztott, de ezen 5 ajtó van, könnyebb a ki-beszállás, van ABS, és hát a csomagtér az felülmúlhatatlan ebben a kategóriában, ami néha nagyon jól jön. Az én igényeimnek nagyon megfelel ez az autó. Sokat olvasgattam a népítélet bejegyzéseit, amíg ennél a típusnál maradtam, mondhatom, megérte! Tudtam, mire számíthatok, és nem is csalódtam. Használok adalékot az olajban is, és a benzinben is, Metabondot, én esküszöm rá. A korábbi kocsimat is ezzel kényeztettem, meg is hálálta. Az sem hagyott cserben soha, pedig 280 ezer km-en át szolgált engem. Azt is használtan vettem, órájában 70 ezer volt akkor, bár az nem tűnt akkor sem valósnak.(ld. még népítélet: az egyszerűség, és a megbízhatóság szobra) Remélem, nem szakad meg ez a jó széria, bár megosztott adalékok ügyében az autós társadalom, de ez talán magánügy!:-) Egyetlen hiba volt, és van a mai napig a kocsival: talán el akarhatták lopni, mert a vezető oldali ajtó zárja kulccsal nem nyitható, csak a központi zárral lehet nyitni-zárni. Talán beletörhettek valamit. Ez már a vásárlásnál is így volt, nem nagy gond. Aki nem támaszt nagyobb követelményt, mint amit egy ilyen autó elé illik, annak hűséges társa lehet ez a modell. Én már nem akarok másikat, ha valami nem jön közbe, engem ez már kiszolgál. Megemlítem a párásodást, éppúgy mint mások, de ez a tény ilyen jó szigetelés mellett törvényszerű. A klíma jó, megoldja! A zene nagyon szépen szól benne, bár én már megvagyok akár nélküle is!:-)

Frissítés 200 ezer kilométernél

2017 júl. 1-én átléptem a 200 pluszosok táborába. A kötelező cseréken túl a két hátsó kerékcsapágyat, egy főtengely szimeringet, és a kuplung főhenger gumigyűrűit kellett kicseréltetnem. Izzót kétszer, mindkettő a bal tompított volt. Aztán közel a 200 ezerhez az EGR szelephez vezető járatot kellett kitisztítani, mert el volt kokszosodva, és néha kihagyott a gyújtás egy-egy ütemet. A többit érdemes a fotókból kiolvasni.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

helyi, ismerős szerelőm, akinek bő 30 éve vagyok elégedett ügyfele

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 48160
Megbízhatóság (10) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Polo 1.4 D Következő autója? nem gondolkodom cserében
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Jazz 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)