A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Jazz (2002-2007)

Jazz 1.2S Cool 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legfontosabb: a H betű

Szöveges ítélet

Nem kizárt, hogy a kukában fogom végezni, hiszen az autónk még alig egyhónapos, de az első benyomások mégis nagyon fontosak a számomra. Mivel családi autót szántunk két és fél ember számára (a fél még csak három éves múlt), amely elég nagy csomagtartóval is rendelkezik, és még hátul is kényelmes, a Jazz simán verte a Yarist, amelynek hátsó ülésére - bár nem vagyok XXXL méret - mégis csak cipőkanállal fértem be. A Jazz ehhez képest nagyautós helyet kínál, még a minimális kinövésű kardánalagút sem zavaró.

Külső megjelenését tekintve az autó legfontosabb része a márkát jelző H betű. Ha ez nem volna rajta, ember nem mondaná meg, hogy kérem szépen itten egy Hondáról van szó. A kocsi annyira elüt a márkához kapcsolódó sportos imázstól, amennyire csak lehet. (Pláne az új Civic mellett) Szinte már kisbuszos, de legalábbis egyterű jelenség. Ettől eltekintve külsőre nem találtam benne kivetnivalót, amit hiányolok, az a műanyag védőcsík, még feketében is elviseltem volna az ezüstmetálon. No meg azt sem bánnám, ha az első fényszórók kicsit jobban belesimulnának a karosszériába...

Belülről - szerintem - minden pikk-pakk, bár a kesztyűtartó és az ajtózsebek csupán jelképesek, de ezt egyáltalán nem bánom, rühellem, ha a kocsi tele van mindenféle kacattal. Egy hangot nem látok az orrából, dehát ez van, a Yaris és az új Corsa ugyanilyen, valahol meg kell fizetni a belső tér árát. Külső méreteihez képest a hátsó üléssor is tágas. A csomagtartó - megint csak a méreteihez képes - meglehetősen nagy, rögzítőfülekkel, világítással ellátva. A hátsó üléssort egyszerűen és osztottan ledönthetjük, ekkor teljesen sík és jó nagy teret kaphatunk.

Vezetni nagyon könnyű, a sebességváltója egyszerűen fenomenális, úgy pattog a helyére, hogy rendesen rossz érzés folyamatosan egy fokozatban haladni. Az első oszlopok ugyan eléggé vaskosak, ellenben az üvegfelületek meglehetősen nagyok. A kocsiban elég magasan ül az ember, pláne, ha még az ülést is megemeli egy kicsit.

A rádió jól szól, igaz csak két hangszóróból. A légkondi hatékony, ködös, +5 C fokban két másodperc alatt eltüntette a párát a két hátsó ajtó szélvédőjéről, miután a levegő keringetést bekapcsoltam.

A motor nem tud csodát tenni, hiába tudom, hogy Hondában ülök, a 78 lőerő nem tépi fel az aszfaltot, de a családi autózáshoz elegendő.

Egyszóval szép és jó, remélem a megkötött CASCO fölösleges pénzkidobásnak minősül majd. Annál is inkább bízom benne, mert a kocsi nem csupán nevében, hanem "születési helyét" tekintve is Japán. És azok a fiúk ott, a messze távolban, tudnak valamit a munkafegyelemről, minőségről...

2007. 04. 24. Csak néhány apróság kiegészítésént fél év használat után. Két apró dolog, ami picit bosszantó: a tompított világításnak nincs visszajelzése, így nappali időszakban, amikor nem látszik a műszerfal megvilágítás, az embernek fogalma sincs, hogy bekapcsolta-e, vagy sem. A másik: bár a rádión az ember eltárolja az adókat, ám ennek ellenére a manuális keresővel simán el lehet tekerni a frekvenciát. Jobb volna, ha az eltárolt hullámsávok "érinthetetlenek" lennének.

Ezektől függetlenül - amelyek tényleg csak kis apróságok - az autóval nagyon meg vagyok elégedve, remélem a jövőben is így lesz.

Hibalista

- még minden tökéletes.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1700
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Mazda3 Sedan 143CD (ez poén volt!)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Jazz 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (235 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)