A japán origami 2
Szöveges ítélet
Lényegében az előző értékelésem (Japán origami) szerettem volna kiegészíteni, de már nem emlékszem pontosan az akkori email címemre így kénytelen vagyok új itélettel jelentkezni.
Az autóról a vélemény nem változott. Jó döntés volt a megvásárlása. Havonta kb. 2000 km-t megyünk vele. A fogyasztása még télen sem ment 6 l fölé, és most nyáron, ha nem menne a légkondi 5 l alatt maradna.
Az akkor leírtak és a másoknál tapasztaltak itt is igazak.
-Hajlamos a párásodásra, de a légkondi hamar eltünteti
-Hiányzik a hátsó ablaktörlőhöz a fokazat éllítási lehetőség, így marad az időközönkénti be ill. kikapcsolás.
-A karosszérián hajlamos minden kavics nyomot hagyni, elég vékony lehet a festése.
-Az izzók kb. 3 hét alatt égtek ki. A 3. tompított izzó cserénél a szerelő már nem akart pénzt kérni, mert neki volt kellemetlen, hogy ugyanaz az égő többször is kiégett.
(Megjegyzem az égőcseréhez le kell venni a kerék fölül a műanyag doblemezt.) Kiváncsi lettem volna arra a rendőrre, aki azt az út mellet kicserélteti velem. Főleg éjjel.
-Érdekes hallgatni, ahogy a garázsba való beállás után még egy kicsit lötyög a benzin a tartályban.
- Defekt esetén a mankókerékkel komikusan néz ki.
DE:
A kategóriájában a pakolhatósága, az utastér variálhatósága verhetetlen. Az anyósomnak a Praktikerből egy fürdőszobaszekrényt tükürrel, mosdókagylóval stb. és 4 személlyel simán hazavittünk.
A haverom és az én horgászfelszerelésem simán elfér benne, ha horgászni megyünk, pedig van cuccunk bőven. Sajnos a 40 kilós harcsát még nem sikerült hazahoznunk, pedig neki is szorítanánk helyet.
Kényelmes.
Még minden eredeti benne. (az izzókat kivéve)
A váltója tényleg nagyon jó. Nálam nem is rezeg és a hátramenetet is elsőre veszi. Egyébként, ha nem megy elsőre, akkor tessék még egyszer kuplungolni. (Mint a Suzukinál)
A teljesítményét és a menettulajdonságait pedig a motortérfogatnak megfelelően kell tudomásul venni.
A 60000 km alatt soha nem volt hiányérzetem vele kapcsolatban.
Mindig elvitt A-ból B-be zokszó nélkül.
Jó autó ez annak aki nem csinál presztizskérdést abból, hogy milyen autóval jár. Kis autó, kis költségek. A megengedett sebességhatárok feszegetésére pedig ez is képes.
Már a külalakja is tetszik.
Hibalista
- 3x a bal első tompított izzó. - 1x a jobb első helyzetjelző izzó. - Egyik rendszámtábla világító izzó. - 2 defekt - Bal hátsó kerékcsapágy (210000-nél) - Váltó (ötödiket időnként kidobta)(227000-nél) - A tükörnél lejött róla a festék a magasnyomású mosástól.
Ide hordtam szervizbe
Honda Steba Pécs A 20000es szervíz ( 28 000 Ft ) és a 40000-es szervíz (59000 Ft) A munkafelvevő egy közönyös, emiatt nekem ellenszenves fickó volt. A szerelők rendesek voltak.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Földvári József LippóA gumiszerelések (téli, nyári, defektek)"Zöldkártya" ill. izzócserék és a 60000-es szervíz.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 228000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | C3 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |
