A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Integra (1997-2001)

Integra Type-R 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Realista beszámoló egy megvalósult álomról

Szöveges ítélet

Előtte egy dízelem (seat malaga 1.7D) volt, aztán céges kocsikat hajtottam (Toyota Yaris, majd Corolla), de egy ismerős tuningolt Civic-je és egy másik Type-R Accordja után úgy éreztem, nekem ilyen kell. Kinéztem pár hirdetést, jobbanmondva az összes "normál" árban lévő Használtautós ITR hirdetésben szereplő Integrát megnéztem egy hozzáértő barátommal.
Vásárlás:
Az összes akkori 8 autó közül 2 volt olyan ami első teszt után is úgy tűnt, hogy tényleg nem volt még csonttátörve (pedig a legtöbb eladó ezt bizonygatta - a legtöbbnek a hátulja volt eltörve, érdemes megnézni a csomagtartóban hogy a pótkerék mellett kétoldalt van egy gyárilag felvitt szürkés anyag, hogyha az nem sérült, illetve a hátsó ajtó melletti illesztések gyáriak akkor talán a hátulja nem volt összetörve), az egyiket átnézettem majd megvettem (tényleg törésmentes volt, mindenhol a gyári ponthegesztések voltak rajta). Az ára a használtautós átlag ár alá került, úgy, hogy ez nem volt összetörve, ráadásul első tulajos volt az autó.
Az, hogy hány ezer km van az autóban nem tudták megmondani egyik szervízben sem, az elektronika még nem tárolta, úgyhogy csak a kormány, pedál kopottságra lehet számítani, ez alapján lehet az enyémben is vagy 150ezer, de ez az átlagos futásteljesítmény az ilyen korú kocsinál.
Tapasztalatok:
Megy, rendesen 6000 felett a hangja alapján akár egy igazi versenyautóban ülnél - talán kicsit az is:)
Az olaj tényleg sarkalatos pont, amint kicseréltem a régóta bent álló előző olajat sokkal szebb, kevésbé érces hangja lett (a gyári ajánlott a shell helix ultra, vagy plus, mondták még, hogy mobil 1et is szoktak tölteni bele, de a Castrolt utólag nem ajánlották).
Az enyémben eddig minimális az olajfogyás. Felváltva használom rövid és hosszú távokon, állatkodva és normálisan vezetve.
Üzemanyag fogyasztás (L/100km):
Normális vezetéssel: város 10-11, pálya(130): 9-10
Agyatlanul: város 13-14, országút(180-200<): 17
Isteni amikor megindul, - nem lehet nem nyomni neki - állandóan hajtanám, csak a pénztárcám szab határt az állatkodásnak.
Ha esetleg négyen ültök a kocsiban, na az a hátsóknak kínszenvedés, ha nem kisgyerekek, akkor viszont érezhető, hogy nem egy 500 lóerős kocsiban ülsz, viszont ha egyedül nyomod neki, azt hiheted Tiéd a világ, pedig azért van aki bizony még egy ilyen kocsit is könnyedén ott hagy, úgyhogy azért nem árt a visszapillantót is figyelni. Ez nagyon igaz a fékezésekre is, jó eséllyel megállunk, de a mögöttünk lévő már nem biztos, és akkor mi is a széttört hátuljú ITR-ek népes táborát gyarapíthatjuk.
A gyári autórádió antenna hibás tervezés eredménye, túl vékony, rá kellett hogy jöjjek, hogy 4500 feletti fordulaton jobb ha inkább a gyönyörűen duruzsoló motort hallgatom a pályán, különben csak az antenna javításra fogok költeni, persze hogy elhajlott.
A hátsó ajtó nyitó teleszkópok már hibásak voltak, amikor vettem darabja egy 20as lesz.
A 15ös felni nagyon jó, az aránylag magas gumival megmarad benne azért még a kényelem is (persze nem egy francia fotel kényelme) és nem kell érte olyan súlyos pénzeket sem fizetni, a futómű segítségével mégis jól tart.
Ha szeretnél szép sportOS autót, akkor vegyél egy Celicát, ha egy sport(!) autót szeretnél, akkor a választásod egy Integrára essen.
Az vegyen ilyen kocsit, aki bírja a zajt, és tényleg szeret vezetni, arra az egyik legelérhetőbb megoldás ma Magyarországon.

Hibalista

- Helyzetjelző izzó, csomagtér izzó csere: pár száz forint
- Olajcsere (4L): Castrol Formula RS ~10.000,-
- Olajszűrő: 1-2e,-
- Hátsó ajtó teleszkóp csere: 40.000,- (jövőben)
- Motoros Antenna: ~15.000,- (jövőben)
- Eddig semmi egyéb.

Ide hordtam szervizbe

Honda Székesfehérvár, a hozzáértés teljes hiányát tapasztaltam, többet ebbe a műhelybe semmi esetre sem vinném. Ráadásul nem olcsók. Itt végeztettem a vétel előtti első átvizsgálást.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Honda Éles. Korrekt hozzáállás, az látszik, hogy láttak már Integrát, meg voltam velük elégedve.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1998
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 73000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Seat Malaga Következő autója? Egy kisfogyasztású dízel, de az ITR-t megtartom élményautónak.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Integra 1997

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)