A vezetés élménye
Szöveges ítélet
Az autó esztétikailag szép állapotban volt mikor megvásároltam. Bár az első szelepállításnál kiderült a vezérműtengelyek minimális kopása a nem megfelelő használat miatt, 10-ből 8 ilyen- új hengerfej vásárlása, igyekeztem az autót tökéletes állapotra visszahozni. Rengeteg dolgot kicseréltem rajta, de csak a saját magam megnyugtatása végett:
Komplett fék, váltó felújítás (összes szinkron), kopott panelek/elemek cseréje (felsorolni is hosszú lenne). Lehetett rá költeni, de megérte.
VTEC-ben nagyon meggyőző az autó. Az LSD normál használat mellett tökéletes. Ha gyenge pontot kellene említenem, akkor az az autó könnyű hátsó traktusa, mely tud meglepetéseket okozni, de ezt lehet kezelni. Tökéletes a Type-R út-tartása. Mindennapi használatra nem ajánlom (fárasztó), de egy igazi élmény autó.
Extraként vettem rá H&R állítható futóművet 17" kerekeket, ezzel még keményebb lett, de a gyári beállítás is jó (igazi kompromisszum). Ez az autó meghálálja a törődést, bár sokan csak hajtják az Integrákat (és még így is bírják), éppen ezért a szép állapotú darabok ára joggal magas.
Szerviz: A gumi és a fék egy normál autóhoz képest jobban kopik, de ez érthető. Az olajszint rendszeres ellenőrzése sok későbbi problémától menthet meg minket. Minden egyéb szempontból, aki ilyet vesz és van némi műszaki érzéke, az belátja, hogy a vezetési élménynek ára van.
Hibalista
- Vezérműtengely kopás - hengerfej csere
- Kuplung 80000 km-nél
- Műszercsoport izzók
- 3-as szinkron - összes szinkron csere
-
Ide hordtam szervizbe
Honda Éles
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Honda Grohoczky
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Civic 3D 1.6 VTi ´98 | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |