Kiváló autó.
Szöveges ítélet
Második autónak vettük Spanyolországban. Miután megnéztünk pár egyéb típust, egyértelmű lett hogy ez a Honda lesz a befutó. BMW X5 volt a másik autónk, ez nyilván nem tudja azt a luxust és teljesítményt, de ezt már jobban szeretem. Nagyon nyugodt, kényelmes, csöndes autó, olcsó a fenntartása, szép is. Teljesen megváltozott a vezetési szokásom, a 250lovas X5-ömben egy barom vagyok (voltam), ebben együtt csorgok a forgalommal és élvezem. Csak Eco-ban használom, úgy méginkább relax a vezetés. Városban 5 alatt eszik, pályán 140-nél 5.5 körül (Eco-ban egy literrel több ugyan olyan tempó mellett). Primitív a hibrid rendszer, de engem meggyőzött, hogy ez a jövő (jelen). Ez után csak hibridet veszek.
Nem romlott el semmi rajta 2 év és 70e km alatt, bár eszi az olajat rendesen, különösen a városi közlekedésben, gondolom a vékony olaj (0w20)/start-stop okán. Mostanában csörgő szelephangja kezd lenni a motornak.
A gyári fejet kicseréltem érintős androidos JVC-re, sokkal jobb természetesen az utágyártott.
Hibalista
- Semmi. - Fogyasztja az olajat (0w20), 10e km-en 1-2 liter. - Csörög picit a motor magasabb fordulaton, de nincs hiba.
Ide hordtam szervizbe
Honda Gold Motor Debrecen
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | X5 2011 | Következő autója? | Hibrid mikrobusz, ha lesz |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |