A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Insight (2009)

Insight comfort 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Frigid hibrid

Szöveges ítélet

Az autót 3,5 éve újonnan vettem. Eleinte nehéz volt megszokni a furcsa menetdinamikát: 0-20 km/h között rakéta (+78NM elektromotor nyomaték azonnal), 20-40 km/h között egy 2 literes TDI gyorsulása, 40-80 km/h között átlagos, 80 felett pedig szerény és késleltetett(CVT váltó miatt)a gyorsulása.
A fentiek és az energiatakarékos 175-ös gumik kisebb tapadása miatt az első kerekek induláskor gyakran még száraz úton is kipörögnek, vizes úton pedig csak a gázpedál finom kezelésével kerülhető ez el.
A legideálisabb vezetési stílus tehát az, ha az elektromotor nyomatékát minél inkább kihasználva- de az akkumulátort kímélve- 2/3 gázzal minél előbb elérjük a kívánt sebességet majd kis gázzal tartjuk azt. Ebben az esetben dinamikus menettulajdonsággal is takarékosan autózhatunk: városban 5l vidéki főutakon 90-100 között 4,5l autópályán 6l körül.A klasszikus takarékos vezetési stílus(tojással a talpunk alatt)ennél az autónál nem okoz érdemi üzemanyag megtakarítást ellenben csiga-lassú haladást viszont igen. A teljes gázadás szintén nem célravezető, mert a CVT váltó miatt csak a fordulatszám és a motorhang emelkedik hirtelen, az autó csak másodpercekkel később követi az utasítást(mintha csúszna a kuplung).
A váltó igyekszik 2000 fordulat alatt tartani a fordulatszámot így városban 1500 körüli fordulatszámon szinte hangtalanul suhan az autó, a benzinmotor beindulását/lekapcsolását még gyakorlott fül sem mindig veszi észre.
A címet azért adtam, mert sok mindent várhatunk az insight-tól de egy valamit nem: adrenalinfelszabadulást és izgalmakat.Tökéletes és unalmas. Nem romlik el(még egy műanyag patent sem tört le),nem lopják el(túl ritka-nem érdemes),nem gyulladnak ki különböző hibaüzenetek - egyáltalán nem történik semmi. A napokban olvastam egy cikket egy 1 milló km-t hibamentesen futott hibrid prius taxiról- ezek a japánok tényleg tudnak valamit.

Hibalista

- Kiégett egy izzó :)

Ide hordtam szervizbe

Gold autó DebrecenA 2,8 literes CVT váltóolaj tartályba sikerült belepréselniük 4 litert a méregdrága gyári olajból(legalábbis papíron).A motorolajból viszont csak 20%-al töltötték túl.Valahol megértem őket: ennek az autónak a javításából nem lehet megélni...Ezt leszámítva korrektek.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 97000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Grande Punto Következő autója? Mazda 3 1.5 skyactive
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Insight 2009 (2009)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)