A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Insight (2009)

Insight Comfort 

Az ítélet értékelése
5,0(9 db)

Elvisz A ból B be majdnem ingyen

Szöveges ítélet

2009 nyarán sikerült beleünöm egy Insight Comfortba.
A Műszaki tartalomról egy pár szót:
Az elején nem tetszett, furcsa volt a futomüve, gyenge a motorja, idegesitő a CVT váltója.
Idővel megszoktam, és megszerettem. A futómüve nem egy sportautóé, de a kanyarokban irányitható, kormányzása jó. Furcsa hogy mindig kicsit korrigálni kell hogy egyenesen menjen, de szerintem én vagyok a béna, senki más nem panaszkodott ilyenre.
Futómüve a gyári nyári gumikkal nem hangos. Bezzeg a télivel.....
FÉkhatása a megszokás után elég jó, az elején vagy kormánycsókolós fékezés volt, vagy semmi. Az elején -főképp gyenge fékezésnél - a villanymotor is rásegit ( és ilyenkor tölti az akkut ). Szokás kérdése az egész.

A CVT váltó ultrakirály. Sose volt ilyenem, sose ültem még ezelött ilyenbe.
Mivel fokozatmentes, Képes - laza gyorsitáskor 0-100 ig 2000 es fordulaton úgy tartani a motort, mintha pillanat ragasztóval le lenne ragasztva a mutató.
Cserébe a padlógáznál 0-160 ig üvölt 6000 en.
Városba nagyon jó vele menni, nincs ez a felpörög-elindul-vált érzés. Nyomod, és megy rántás, kapcsolás nélkül.

Számomra egyedül a Digit klima kezelhetetlen, nemszeretem. manuálba használom.

A Rádio mindent játszik, kicsit gagyik a hangszorók, jobbak mint a Sokol rádió, de abban el tudnék képzelni valami jobbat.

A Comfort felszereltségbe van ülésfütés is. Az megaultra király. Egész télen ment. sose lesz többet ülésfütés nélküli kocsim... ( 2 fokozata van, kicsit fűt, nagyon fűt. én a kicsitfűtön használtam non-stop)

Motorja is érdekes. Igen lassan reagál a gázra, mert idő mire a villanymotor besegit a gyorsitásba, illetve mire a váltó megtalálja a gyorsitáshoz elegendő fordulat beállitását.
Ha az akku teljesen fel van töltve 100x jobban megy mint amikor le van merülve.

Téveszme, hogy nem tud menni csak villanymotorral.
olyan 55km/h sebesség alatt - ha megvan az akku feszültség, és nem gyorsulsz, csak tartod a tempot akkor átvált csak villanyotor viszi a kocsit üzemmódba. ilyenkor a motor nem áll le, olyan 1500 as fordulaton pörög, de a befecskendezést lekapcsolja. Ezzel a menettel mér többször végimentem a petőfi hidtól a margit hidig egyszuszra, a budai rakparton.


Ha valaki ráérez a motor-váltó-gázpedál-villanymotor müködésére, akkor nagyon lendületesen lehet közlekedni az autóval pici fogyasztással.

A neten a tesztkben olvasott rettenet fogyasztást is az okozza hogy a tesztpilóta nem érez rá az autó ízére, és kezelhetőségére.

Nekem is kellett vagy 6-7 ezer km mire rájöttem mit és hogyan.

Azelején brutál 6-7 literes fogyasztást produkált az autó, de mostanra leesett stabilan 5 alá. Szerintem 3 hónapja nem is tudtam 5 fölötti fogyasztást produkálni.
Pedig ebbe volt minden: szopós dugók Budapesten, és elővárosi használat, kirándulás a hegyekbe, plusz egy kis Ausztria.

Fogyasztáról:
Az utolsó pár mérés: napi munkábajárás 4.7L/100km
4 személlyel, teli csomagtartóval Ausztiai kirándulás: 4.5L/100km
3 napig, napi 100 km, elővárosi használatban: 4.1L/100km

Ennél kevesebb még nem volt. Amit még tudni kell: nem nagypapás használatban, hanem lendületes, de nem padlógázas - átlag - használat volt.

A virág nevelgetés meg király. Idegbeteg lesz tőle az ember, hogy már megint nincs meg az egyik fele... ááááááá.
de jópofa :)
Mellékelek két képet a fogyasztásról, amikre öröm volt ránézni :)

Ilyen autóm még nem volt ami ennyire kevés pénzembe került az üzemeltetése.

Nem is értem, hogy mért nem látok sokat az utcán belőle... Szerintem itt inkább markting az oka. És nem is drága. 5M alatt van most asszem....


Update: nem tudok képet csatolni, mert nem jelenik meg... majd máskor. :)

Hibalista

- új autó lévén még semmi. bár a bal első ablak picit zörög félig leengedett állapotban, és a szerviz felajánlotta, hogy menjek oda, és megcsinálják, de nem törődtem idáig vele. vagy teljesen lehúzom, vagy teljesen fel. a hiba nem befolyásolja a használati értékét.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Astra Következő autója? még nem tervezem a következőt
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Insight 2009 (2009)

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)