A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Insight (2009)

Insight 1.4 Hybrid Elegance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ár/érték arányban verhetetlen

Szöveges ítélet

2016 óta hajtom az Insightot. Jött az első lurkó és kellett egy közepes csomagterű, alacsony fogyasztású benzines, amit 90%-ban városban használunk 10-20 km-es utakra. Priust nézegettem, de nekem otromba az Insighthoz képest. A spritmonitor (a listában jelenleg ez a 15. legkevesebbet fogyasztó benzines), az itt olvasottak és a típus fb csoportjában elérhető információk teljesen meggyőztek és nem is csalódtam.

Pozitívumok:
- Ár/érték arányban verhetetlen. Ez jelenleg az egyik legolcsóbb, az egyik legmegbízhatóbb, legalacsonyabb fogyasztású hybrid benzines.
- 60ezer km, szinte csak budapesti út után a mért, valós fogyasztásom 5,61. (A komputer kb. 2-3dlt csal). Dinamikus vezetéssel,  ha kell, fűtéssel, hűtéssel. Abszolút elégedett vagyok.
- Országúton 90 körül tartósan 4-5 liter között tartható a fogyasztás.
- Igénytelen az autó, a szó nemes értelmében, a kötelező szervízeken kívül szinte nem kellett hozzányúlni a kocsihoz.
- CVT váltó megbízható és sokkal kényelmesebb, mint kavargatni a manuál váltóval a dugókban.
- Tisztán elektromosan elindulni nem képes, de forgalomban odafigyelve, gázt elvéve, majd minimális gázadásokkal szépen lehet csak a villanymotorral vitorlázni, főleg 40-50 km/h között, de még autópálya-tempónál is, főleg lejtőn.
- Az erős visszatöltés miatt a féket sokkal ritkábban kell használni, mint a nem hibrideken.
- Eleganceban van minden mi szem-szájnak ingere, ülésfűtés, tempomat, multikormány, behajtható tükrök, stb.
- Gazdaságos, egyben környezettudatos vezetésre nevel a virággyűjtögető játéka.

Negatívumok:
- R16-os nyári gumiméret szörnyű, ritka, így drága a gumi hozzá. 15-ös váltóméret sokkal kedvezőbb, de abból meg acélfelnim van, kevésbé csinos, mint az alu.
- Ha valamit javítani, cserélni kell (pl. koccanás után), akkor költséges a csere, a típus ritkasága miatt.
- A világítás éjszaka gyenge, búra is könnyen mattul.
- Légkondi kikapcsol ha start/stop miatt áll a motor (ablakra irányítva kiiktatható a start/stop, ha szükséges).
- Autópályán erőtlen és zajos, így elég fárasztó egy-egy hosszabb út.
- Pályán a fogyasztás is megnő 6 liter környékére.
- Csomagtartó egy 4 fős család hosszabb útjára nem elegendő (2 felnőtt + 1 kicsivel még vállalható babakocsival, utazóággyal együtt, de ekkor már az anyósülést is használjuk).

Éppen a fenti dolgok miatt, és a második lurkó születésekor a Honda mellé érkezett egy 7 üléses dízel is, amivel nem gond a pakolás és ha oda kell lépni a pályán. 
Nem cserélném le másra, városi, agglomerációs autónak tökéletes. Tölteni nem tudok hol, így plug-in/elektromos kiesik. Ha egyszer kihullik alólam, tuti egy japán hybrid lesz az utódja.

Hibalista

- 150.000 km-nél a kipufogódob kifújt a rozsdától, pár tízezres tétel szereléssel együtt - Az autó alváza eléggé hajlamos a rozsdásodásra, én egy alvázvédelmet eszközöltem rajta. - Egy hosszabb nyári autópályás utazáson szokatlanul hangosan zúgott hátul a nagy akku ventillátora, a műszerfalon elkezdett összevissza villogni minden, majd letiltott a motor. Félreállás és némi hűlés után újraindult, hazáig elkecmeregtem. A hiba oka: IMA akku hűtőventillátora romlott el. Márkaszervízben 150ezres tétel

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? WagonR+ Következő autója? Corolla Hybrid
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Insight 2009 (2009)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)