Alázatos szolga a jövőből
Szöveges ítélet
Meg kellett szokni a CVT váltót, mivel kényelmes, de a gázpedállal játszva jön csak ki a dinamika-takarékosság tengely az autóból. A mild-hibrid technológia előnyeit maximálisan ki tudom használni most már, akár több kilométernyi csak elektromotoros haladást is ki tudok csikarni belőle a megfelelő gázadással és elvétellel. A 4 és 6 liter közötti átlag a vezetőtől függ. Én a laza 4,8-5 litert hozom görcsösség nélkül. Autópályán 120-nál is tartható az 5 liter, de levihető 80-as országúti haladásnál 3,8-ra is. A csomagtartó meglepően jól kihasználható és méretes. Az ülések nagyon kényelmesek hosszútávon is. Semmi nem nyöszörög vagy zörög még 258000 km után sem. A karosszéria nem rohad, nem lötyög. A fűtés-hűtés kiváló és gyors. Sajnos a kormány kopott. Az autók többsége még csak a ez után fogja megkapni mindazt a környezetkímélő technológiát, amit ebbe 2008 óta beletesznek. A Priusnál sokkal szebb belül és kívül is. Csak elektromos autó jöhet szóba ez után, mert nekem fontos a fenntartható és klímatudatos jövő ami egyszerre ökologikus és ökonomikus is.
Hibalista
- bal hátsó ablakmozgató,
Ide hordtam szervizbe
Ricar, XIII.ker.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 246000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Clio | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |