A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » HR-V (2015)

HR-V 1.5 Elegance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Takarékos kedvenc

Szöveges ítélet

Nem terveztem autócserét, de munkahelyemen lehetőségem nyílt új autó vásárlására, amit magáncélra is használhatok. Korábban már három használtan vett Civicem is volt, elégedett voltam velük, ezért körülnéztem a Honda szalonban és megtetszett a HR-V.
Nem ragadtam le, több típust is megnézetem:
• Mazda CX-3 2.0 Ez tetszett a legjobban, de szűkös utastere és csomagtartó mérete (Mazda 2) miatt azonnal kiesett.
• Mitsubishi ASX 1.6,
• Skoda Karoq még nem volt a piacon, ezért az Octaviát néztem meg,
• Volkswagen Golf Variant,
• Toyota Corolla 1.6
Hosszas értékelés után végül a HR-V -t választottam. Közel három évnyi használat és 71.000 km lefutása után is úgy gondolom, hogy jól döntöttem. Mint minden autónak nyilván ennek is vannak hibái, de ezek nem jelentősek, a használhatóságot különösképpen nem befolyásolják. A hiányosságok közül kiemelném, hogy a táblafelismerő rendszer kijelzője erősen „pixeles”. A Garmin navigáció - bár szép felületet ad, gyors és jól használható - legalább 2 éves elmaradásban van a valóságtól. A szervizintervallum kijelzője sajátos logika szerint működik, mindennapos használat mellett már 17.000 km körül olajcserét javasol. Az automata klíma télen kiválóan működik, csak a hőfok szabályozót kell állítgatni. Nyáron nem ilyen egyszerű a helyzet A napsütésre indokolatlanul idegesen reagál és hirtelen megnő a ventilátor fordulatszáma. A levegőt is a műszerfal rostélyaira tolja, ahelyett, hogy a szélvédőre irányítaná. Emiatt nyáron általában a párátlanítás funkciót használom és így már kellemes a légmozgás, így viszont a start- stop rendszer tiltva van.Az infotainment rendszer grafikája kissé elavult, de a szükséges információk elérhetőek. Hátránya, hogy a rendszer időnként (3- 4 hetente) alaphelyzetbe állítja magát, ekkor a navigáció 2-3 percig nem találja a helyes pozíciót. A telefon az indítást követően 5 másodpercen belül csatlakozik.

Az 1.5 -ös benzinmotor meglepően fürge, ehhez természetesen pörgetni kell és ilyenkor a fogyasztása is megnő. Kissé nyomatékszegénynek érzem, de egy erősebb 1.8 -as Civicből átülve ez nem csoda, hogy feltűnik. Normális körülmények között használva nincs nagy étvágya. A megtett 71.000 km- en 6.2- es átlag jött ki (saját számítás, de a fedélzeti számítógép elég pontos). Szerintem ez nem rossz ahhoz képest, hogy autópályán, közúton és városban is használom. Természetesen olajfogyasztást nem tapasztaltam.
Az alapáron járó biztonsági rendszerekkel elégedett vagyok. Tesztekben olvastam, hogy a városi vészfékező rendszer kissé ijedős, de ez csak technika és az ijedtséget mi idézzük elő a vezetési stílussal. Nálam eddig négyszer blokkolt, ebből csak egy volt, amikor megmentett a koccanástól, de a többinél is tudtam, hogy mit hibáztam. Az automata fényszóró szenzációs találmány, ritkán kell csak beleavatkozni. A start- stop rendszer intelligens, kifejezetten jól működik (pl. nem áll le hideg motornál, vagy sok elektromos fogyasztó működésekor).
Az utastér a kategóriáján belül tágas, az ülés kényelmes, hátul is van elég lábtér. A csomagtartó a 470 literrel nekem elegendő, jól pakolható, a hátsó „magic ülésrendszer” variálhatóságával szinte mindent befogad.
A használat során nagyon megszerettem. Lassan lejár a lízing és jön az új autó, sajog a szívem, hogy meg kell válni tőle.

Hibalista

- 2.800 km körül a bal hátsó ABS jeladó mondta fel a szolgálatot. Garanciális csere. A vezetékköteg sérült meg.
- Volt egy visszahívás. Hosszabb leállás után az indításkor néha „kerregő” hangot adott. Egy olajmegtartó szelep volt a ludas.

Ide hordtam szervizbe

Honda Flick Kft. Győr. Már az előző autóimat is ide hordtam, elégedett vagyok a munkájukkal. A szerviz minősége az autó kiválasztásnál is befolyással volt rám.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2017
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 71000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Civic 1.8 Sport Következő autója? CR-V Hybrid
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda HR-V 2015 (2015)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)