A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Hr-V (1999-2005)

Hr-V 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tökéletes

Szöveges ítélet

Korábban már írtam az autóról, mindössze néhány hónap után. Most múlt két éve, hogy nálam van. Igazából nem tudom eléggé dícsérni. Lehet, hogy csak jó példányt fogtam ki, de ennek a kocsinak a két év alatt nem volt semmi - azaz semmi - baja és pont. A házhoz minden nap ugyanúgy járom meg a földutat, mint annak idején a Nivával (ez szinte hihetetlen és óriási dolog számomra). Nagyon félő volt a váltás utáni első tél, de végül nem volt semmi gond. Amikor ránktört a hófúvás, ésszel és jól választott lendülettel lehetett közlekedni vele a porhóban (és később a keményre járt nyomban is). A bejárt saras vágatban mosolyogva közlekedtem az ősz végi esőzésekben is. Elképesztő volt érezni, hogy a Real rendszer időnként milyen finoman teszi fel a hátsó tengelyre is az erőt (amikor egy kicsivel lassabban haladunk, mint ahogyan az első kerekek forognak az anyagban, már jön is hátulra a nyomaték). Mit lehet erre mondani? Kitűnő cucc. A földút sok rázkódása ellenére (ami azért egészen más kategória, mint az aszfaltút kátyúi) minden a helyén van a kocsi alatt is. Az első futómű repülőgépszárny-formájú alsó merevítése olyan, mint a beton, hátul pedig örülnöm kell, hogy egy darab bikaerős cső köti össze a két kereket és ennyi. Hihetetlen stabil az egész, a robotillesztések mindenhol tökéletesek. A második télre félig terepes gumit kapott, amivel emeltem is a kocsin kb. 1,5 cm-t (a gumisok össze-vissza beszélnek, volt, aki azt mondta, hogy megemelve be fog dögleni a számítógép, mert megzavarodik a fordulat-sebesség arány miatt - hát nem döglött be).
És persze mindemellett autópálya 150 minden további nélkül, csendesen. A motor egyszerűen változatlan (lesz, aki érti, amit írok: amikor kitolatok a garázsból érzem a kipufogófüstöt, és az pontosan olyan, mint annak idején a szalonból hozott új autómé volt - nekem ez mond a legtöbbet). Ha nagyon tépném, az új tdi-s (és 4000-nél kifújó) középcsodák se tudnának vele mit kezdeni (de nem tépem, csak ritkán, mutatóba...).
Tudom, hogy mostanában divat mindenféle ostoba itt villogó-ott csillogó firle-francokkal foglalkozni, amik miatt háttérbe szorulhat az igazán komoly minőség kérdése (vagyis A LÉNYEG), de én azt mondom, hogy egy autóban a technikai igényesség számít, és az ebben a szerencsétlen marketinggel kitalált Honda HR-V-ben nagyon-nagyon magas szinten van meg (felteszem, a többi Hondában is). Úgyhogy nekem ez az autó most tökéletes.

Hibalista

- zéró (a szervíztapasztalat így értelmetlen, mivel egyenlő az olajcserével...)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 124000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Hr-V 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)