A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Hr-V (1999-2005)

Hr-V 1.6a 4wd 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Padkajáró automata megbízhatóság

Szöveges ítélet

Automata valtoval szerelt a gep, ami varosban egy aldas, autopalyan (2.0-es vectra utan) siralmas.

A futomu itt is, ott is jo, feszes, de uthibakon elpattog.

A hatulja tragikusan koszolodik, meg az uton levo harmat is atlathatatlanna teszi az ablakot, felnyitva az ajtot a nyakadba hull a saros, sos le, ez az egyik legnagyobb hibaja.
5 ajtos, ami a pakolast azert megkonnyiti, a kasztni merev, nem nyekereg, csavarodik (a vectra pl szo szerint tiltakozott egy-egy lassu padkaleallasrol, pedig nagyon ovatos vagyok).

A belso szep, az elektromos kutyuk mukodnek, a forma a kollegak elismereset valtja ki, mindezt 2,5 millioert, ami szerintem olcso sikervadaszat.

A csomagtarto rettenetesen kicsi, de egyelore 2-en hasznaljuk a parommal, igy o.k.

A motor poccre indul, feleslegesen magas alapjarattal hidegen (utoljara a nissan sunny-ban 1985 volt ilyen szivato:)
Varosban a fogyasztas lehetne szuper (nem kell gyorsulni, mindig kicsi gaz, 1500-2200 kozti fordulatszam, de autopalyan ki kell nyomni a szemet a 130-as utazashoz, amit a legkisebb emelkedo is visszavag 100-110-re. 9 ala automata HRV-t nem lehet leszoritani (ami egy 1.6-os motort nezve elegge sok).
Most fontolgatom a gazos atalakittatasat, ezt 270 ezer Ftert vallaljak, kb 1-3 ev alatt megterul, ja, es potkerektartalyba teszik a gazt.

Szeretem, lesz egy ket esztetikai beavatkozas (diszlec elvalt, motorhaztetot fel kell polirozni, de amugy gyonyoru allapotban van, alul sem es felul sem volt zuzva, torve. Na, idokozben a diszlecet megcsinaltam, es nem volt bonyulult, kiveve a regi gumiragaszto maradekainak a levakarasat, ugy, hogy a fenyezes ne seruljon. Utana padloszonyeg, ketoldalas ragasztoval a helyere kell nyomni, es kesz.

Na ja, azota (egy ev) ujra leesett:)

Gyakran nok hasznaljak, de nem ertem miert, mert varosban megy mint a vaddiszno, ha akarod, igaz, palyara akkor viszem a jovoben, ha nagyon muszaj. Ez azert problemas, mert Brusszelbol gyakran (evi 2-3) jarunk Bp-re haza. A varosi vagy a terep hasznalatban az automata tenyleg verhetetlen, ha vesz valaki, ez alapjan dontson (hol hasznalja tobbet). Nem kell kiporgesgatlo, ezt a valto automatikaja mar tudja.
A valtoolaj draga, de erdemes 2 evente 30.000 HUF-t rakolteni, mert ez a lelke.

Kapott egy valtozarat, a hely, ahol beszereltek idegesito volt, a hatamon futkosott a hideg, es a ket faszi cafatokra szedte a kozepkonzolt, valtot, stb, mar meg voltam gyozodve, h vege a dalnak, veszek egy ujat, de lass csodat, minden a helyere kerult, a valtozar tuti, nem tettek tonkre semmit, stb. Orulok, mert kezdem megszeretni az autot.

Hibalista

- Irtam korabban egy iteletet errol az otajtos automata HRV-rol, ezt egeszitem ki, az eredeti iteletet meghagyom lentebb:
-
- Az auto meg megvan, mukodik, eppen toronycsapagyakat fogok benne csereltetni. Hasznalatot nehezito korulmenykent a nagyon rossz fordulekonysagat kell megemlitenem, ez es a komoly 9 literes atlagfogyasztas komolyan elgondolkodtat az auto eladasan.
-
- Amugy nem rossz auto, a klima nagyon erzekeny a pollenszurok rendszeres cserejere, ezt mindenki megteheti, az also kesztyutartot le kell csavarozni, es utana ott a ket reszes pollenbetet, ilyenkor illik kitakaritani a helyet is, mert a sar es a kosz megul az klima hasznalata utan, eltomi a kifolyo nyilast, es budos, a klima meg nem hut rendesen.
- Olajat akarki, akarmit mond 5000 km-kent cserelem, a legolcsobb 10w40-es olaj formajaban (ami nem Tescos).
- A levegoszurot is egy perc kicserelni (4 db patent), igaz, a csereje utan sem tapasztaltam komolyabb hatast, pedig igen koszos volt.
- Hat ennyi. Ja, a diszlec megint levalt, evente egyszer at kell ragasztani.
-
- "Az autot rovid ideje hasznalom, de alapvetoen, hasznaltan ezeket kell megnezni:
-
- Diszlecek az oldalan 4 evesen levallnak, siralmas.
- A kormanymu alaszedett allapotban nem szeret lenni, de erre a hasznalati utmutato is felhivja a figyelmet, mondvan, hogy tonkremegy, ha alaszedve tartom...??? :( Ez fura, es vannak is elojelei.
- Mast nem tudnek mondani, ami cserere szorul. "

Ide hordtam szervizbe

Bosch szerviz a Gyomroi uton. Megfelelo hozzaallas, kisse balettos mozdulatok.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Magam:)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 91000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? vectra GT 2.0 Következő autója? nem cserelek kb 10 evig, utana valamilyen hibridhajtasu 4wd
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Hr-V 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)