Difi probléma
Szöveges ítélet
1,5 hónapja vettem az autót és mint kezdő Hondás (kezdő 4x4es) szeretném megosztani az első tapasztalataimat. 120ekmrel vettem a gépet nagy szerviz után. Miután elhoztam vettem csak észre, hogy tövig alátekert kormánynál morog a hátulja az autónak, sőt pattog és a teljesitményt is lefolytja. Több szerelő is megnézte az autót, de senki nem találta a hibát. Internetes kutatómunka eredményeként sikerült találnom egy site-ot ahol Hondás javitási tapasztalatokat irnak be emberkék. A lényeg az, hogy ilyen esetben a difi olajat kell kicserélni és a gép valószinüleg újra jó lesz. Olajat kicseréltem és láss csodát valóban tökéletes a gép. Azért irtam be ide, mert eddig erre a hibára itt nem találtam hozzászólást, igy talán egy pár ember elkerülhet kötlséges alkatrészcserét.
Hibalista
- Nem lehetett járó motornál sebességbe rakni. Kiegyenlitő olajtartályt fel kellett tölteni. OFt (kb 1dl fért bele)
-
- Erős morgás hátulról kormánymű szélső helyzetében. Hátsó difi olajcsere 3000Ft (a cserét magamnak csináltam)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Ibiza | Következő autója? | nemtom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
