A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Hr-V (1999-2005)

Hr-V 1.6i 4WD, 3ajtós 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Autó a javából

Szöveges ítélet

Autópályán gyengécske, ráadásul 130 fölött iszonyúan megugrik a fogyasztás (12-13l). Nem szeretem szétpörgetni, pedig állítólag bírná. Évente 1x lezúzok 170-nel Mosonmagyaróvárra, hogy azért tudja, ki az úr a háznál. :-) De nem autópályára való.

Apróság, de nincs visszajelz?je a tompítottnak, a ködzáróét pedig kitakarja az indexkar. Az óra elhalványul, ha fényszórót gyújtok, ez faszság, mert nappal semmit nem látni bel?le.

Én a leghátsó pozícióból szoktam vezetni, ekkor mögém gyakorlatilag nem lehet beülni.

Fogyaszthatna kevesebbet is, de hát ez van, összességében megéri a szolgáltatásaiért.

Na, idáig a nyavalyák, jöjjenek a jó dolgok.

1-2-3 személynek tökéletes. Csomagtartó pici, de a kalaptartót kivéve és a két hátsó ülést el?rehajtva szép nagy, sík padlójú teret kapunk, szép dolgokat is el lehet így vinni vele.

Országúton keveset járok vele, de ott nagyon király, kellemes vezetni és a 80-90-100 körüli tartományokban szépen gyorsul, pillanatok alatt lehet vele el?zni, egyébként 110 körül járok vele. Kényelmes, stabil, szépen megy.

Városban szintén király, nagyon jó vezetni. A szervó pihekönny?, a viszonylag magas ülésb?l jól belátni a területet. A szar bp-i utakat viszonylag jól abszolválja. Az egyetlen baja, hogy a kipufogó környékén nagyon lelóg valami cs? (pici a hasmagassága), így a padkáknál stb. sokkal jobban vigyázni kell, mint azt a kinézete és a státusza - mégis csak egy szoft-terepjáró - indokolná. Egyébként OK, pl. a kifele beduguló M3-asról gyakran a füvön keresztül távozok.

Nappal is tompítottal járok, banánszín?-metálsárga, összességében asszem tekintélyt sugárzó megjelenése van - legalábbis ennek tudom be, hogy szinte soha nem jönnek ki vagy sorolnak be elém túl durván, szerintem legalább egy éve nem vészfékeztem, pedig Újpalota-Osztyapenkó minden nap.

Megbízható, mindig pöccre indul, indult, semmi gyanús menet- vagy motorzaj. Télen hidegen hátul valami nyikorog, 1-2 km után elmúlik. Most 5,5 éves. A nyáron kell újra m?szakiztatni, lehet, hogy akkor majd átírom az egészet :-) de nem hiszem, nagyon jó állapotban van. 3 (5,5?) év Bp. után is elég szépen egyben van.

Télen nagyon jó, a 4WD a téligumikkal eddig mindenhol elég volt, nagyon szépen és stabilan megy. A hóláncot soha nem kellett még feltennem, pedig mentem már vele Hochkarra többször, ahol a szerpentinen a 2WD-sekre felrakatták a láncot. Hóban mindig találni parkolóhelyet :-) havat-sarat szereti. :-) Havas országúton még nem el?ztek meg, de azért vigyázni kell, 1x majdnem szalagkorlát lett a havas kanyarból.

A 4WD a meredek utakon is jó szolgálatot tesz, a telken néha megkérnek a környékbeliek, hogy az utánfutójukat húzzam fel, mert az övék elkapar. Kollégák mögé beparkolókat is szépen el lehet vontatni, akár van kézifék meg egyesben hagyott váltó, akár nincs.

Ha nem kell sokat autópályázni, akkor nagyszer? választás. Lassan 6 éves lesz, de még nem akarom eladni, mert elképzelésem sincs, milyen hasonló teljesítmény?t (mármint nem LE, hanem összhatás, overall performance) kaphatnék ezért a pénzért. Nagyságrendileg 2M körül érhet.

Hibalista

- - kipufogó csere 3,5 éves korában, nem tudom, hogy magától rohadt el (az elég gáz lenne) vagy az el?z? tulaj verte oda valamihez (2,5 évesen vettem) 70e Ft körül cserélték
- - a tompított izzóit eléggé eszi
- - a klímából idén ?sszel mexökött a gáz, tavasszal 10e Ft körül feltöltötték (azóta OK)
- - a f?tés ventillátora 1-es fokozatban néha ciripel, évek óta; nem jövök rá, hol kéne befújni szilikonnal; a szervizben mindig szólok érte, de ?k mindig azt mondják, hogy nekik nem nyikorgott és valóban, amikor elhozom, egy-két napig nem :-O
-
-

Ide hordtam szervizbe

Honda Pajor, Vác
- náluk vettem, de miután kifizettem, szartak rám
pl. a megrendelt X ezert Ft-os vonóhorog gyanánt valami iszonyatos rozsdás(odó) szart raktak rá
- amint lejárt a garanciája, el is jöttem onnan
- alapvet?en egy átbaszós, levev?s helynek tartom
- az osztályzat azért nem (1), mert azért mégis csak tip-top állapotban volt a kocsi a 3. éve végén

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Honda Buda, XI. ker, ?rmez?
Ide jöttem át, ez volt a legközelebb a munkahelyhez, így ha itt kell hagyni (eddig csak köt. szerviz!), akkor reggel beviszem, meló után értemegyek. Itt is elég vastagon fog a toll, ha számlázni kell,
viszont udvariasak, tartják a megbeszélt dolgokat
és a legfontosabb, a kocsi jó állapotban van.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 56000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? S-Coupe Következő autója? passz, de 4WD és magas felépítés tuti
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Hr-V 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)