A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Fr-V (2004)

Fr-V 2.0 Comfort 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Radarfülű

Szöveges ítélet

Ez az itelet, meg veletlenul sem hosszutavu tapasztalat alapjan szuletett. Ma vettem at a nullkilometeres kocsit, mentem vele kb 125km-t, es ez alapjan formaltam meg a velemenyem, ezt vedd figyelembe. Majd tovabbi 10-20ezer km utan visszaterek, reszkessetek. Ime eddigi tapasztalataim:

[Modositva 1 ev + 19.000km-rel. A modositott velemeny a szoveg aljan talalhato]

Motor:
Jaratos a kocsi, a dealer aszonta, hogy az elso 1000 km-en ne porgessem a motort 3500 fole es az elso 100km-en ne is menjek 100km/h-nal gyorsabban. Igy az eddig megtett km-eken ehhez tartottam magam. Ez nagyon kemeny onmegtartoztatast igenyel, de meg igy is megy mint a bolond. Viszont alapjarat koruli fordulatszamon meglehetosen hitvanynak tunt a nyomatek, parkolaskor vagy 4x lefulladtam a nap soran (igy lehet jol a kocsira kenni az ember benasagat), igy a nyomatekhianyt eros kuplungszaggal igyekeztem kompenzalni.

Kenyelem:
Az ules katasztrofa, hivjuk csak hokedlinek. Nem lehet elegge hatratolni es leereszteni. A hattamlaja domborunak tunt, azaz a derekamnal es es a vallamnal nem nagyon tamasztott, csak ugy kozeptajban. Nagyon rovid az ulolap, ami 150cm-es leanykaknak franko, mert nem kell nyujtott labbal ulniuk mint az ovodasoknak, de engem a 186 centis magassagom melle meg izmos ;) es hosszu (es szoros) combokkal es labszarakkal aldott meg az Isten. Olyan rovid az ulolap, hogy szinte meg a golyoim is lelognak az ulesrol, tovabba mikozben nyomom a gazpedalt a combom a levegoben van az ulolap felett, majdnem be tudom tenni az oklom a combom es az ules koze. Ennel fogva izombol kell tartani a labamat, ami kb 500m vezetes utan mar faraszto. Ilyen szar ulessel csak a Toyota Yarisban talalkoztam, az elozo Citroen Xsara-m ulese (amivel soha nem volt semmi bajom) ehhez kepest Salamon kiraly tronja. 2 dolog segit: comb ala begyurt pulover illetve ami a Yarisban nem volt benne: a sebesseg tarto automatika. Kiraly egy dolog ez a tempomat, kedvemre hevereszhetek, pihentethetem piros lampaknal megfaradt combjaimat es nyomhatom a kezigazt mint Pista batyam a kombajnban. Mindenesetre tutter fogok csinaltatni valami testre szabott comb emelo parnat a gazpedaltaposashoz. Ezzel szemben a vallter elegsegesnek tunik, es ha az elso kozepso ulest lehajtom akkor az igy keletkezett konyoktamasz fejedelmi. De a samli csak 1 elem a kenyelembol, ez nem ad teljes kepet. A rugozas maga a tokeletesseg. Kanyarodni hihetetlenul lehet vele, es ennek ellenere nem ereztem kemenynek egyaltalan. Meg a legidosebb lanyom se nyafogott, pedig o meg mozgolepcsore se szall fel egy marek Dedalon tabletta nelkul. Meg egy erdekesseg: A hatso ulesek hattamlajanak dolesszoge - meg ha nem is tul nagy szogben - de allithato!!!

Varialhatosag, MPV fiiling
Ules varialhatosag zsenialis. Most varjuk a 4. gyermekunket, ezert kellet uj kocsi. Gondolkoztunk 7 uleseseken, de azokkal mind ugyanaz a gond. 1 gyerek kulon a csomagtartoban ul kirekesztve, ugy is mondhatnank, hogy a bunteto ulesen. Ha hatulrol belemszall valaki, akkor a gyermekem ohatatlanul is a gyurodo zona elemeve valik. Tovabba, a csomagtartonak csak a fele hasznalhato, es onnan is a gyerek olebe hullanak a kanyarokban a csomagok. Es akkor meg a kocsi is hosszu es nehez vele parkolni. Mennyivel brilliansabb ez a Fiattol lopott megoldas! Bunteto ules? Lanyom ugy vigyorgott az elso kozepso ulesen mint a telihold, es emellett meg teljes erteku csomagtartonk is lett.
A parkoloban meglehetosen bohom kocsinak nez ki, atlag autonal 1 fejjel magasabb es szelesebb, de nem hosszabb, igy azert nem nagy gaz a parkolas. Hatra nem sokat latni, igy elkel a tolatoradar. A radar nem a legfinomabb szerkezet, ha valami kb 25-30 cm-re van akkor mar nem pitteg, hanem folyamatosan sipol, tehat nagyon szuk helyre parkolaskor mar pont akkor nem segit amikor leginkabb kene.

Egyeb:
A kesztyutarto lehetne nagyobb, a hifivel viszont meg vagyok elegedve. Nem torzitott ha ranyomtam a basszust akkor se, bar nem vagyok valami vajt fulu. A kocsi marha jol osszerakott, akar hova nyulok, erezni rajta a minoseget. Ez egy Honda. A legkondi nagyon intelligens, indulaskor automatikusan fujja szelvedot, kulonbozo levego kiomlokbol kulonbozo levegot fuj, hogy mindig minden optimalis legyen. Egy furcsasag van csak: ha minimum homersekletre allitom ~15celsius (mikozben kint teli fagyok vannak), a ventillatorok elkezdenek fujni mint a hulye irtozatos zajjal. Persze ezen is lehet segiteni: felautomatara kell allitani, es akkor a ventillatorokat manualisan lehet vezerelni. Kiraly.
Itt van meg egy nagy baki, a taviranyitos kozponti zar. Miutan bezartam a kocsit es zsebrevagtam a kulcsot, a zsebemben megnyomodott a gomb es a kocsi ujra kinyilt. Megesik az ilyen, semmi gond. A gond ott van, hogy EZ A RADARFULU A KULCSOT TOBB MINT 100 METERROL FALON KERESZTUL IS ERZEKELI. IGY AMIKOR ZSEBEMBEN A KULCCSAL LEULOK A NAPPALIBAN, NEM TUDHATOM, HOGY VAJON A HAZ ELOTT MOST KINYILT-E A KOCSIM!!! Ruhellem a Renault-t a kartyas kulcsa miatt. Nekem egy kocsi ne talalgassa, hogy en mikor akarom azt kinyitni vagy bezarni, en determinisztikus megoldast akarok. De ez annal is szornyubb! A kovetkezo munkanap elso dolgom lesz, hogy hivom a dealert!

Fogyasztas:
9.1-et mert az automatika kb 100km/h-s majdnem teljesen egyhuzamu autopalyan. Ez joval tobb az eloirt szamoknal (11 varos, 6.9 palya, 8.4 vegyes). De mivel meg nem tapasztaltam ki a fedelzeti ketyeret, es ez meg csak a legelso tank benzin, az is lehet, hogy ez csak valami inicializalasi hiba.




[Modositas (2007 marcius)]

Eddig voltak a friss benyomasok most Tapasztalatok 1 ev 3 honap hasznalat utan:
Amiben igazam volt:
- A motor bika gyerek, de alapjaraton harmat. Parkolaskor is muszaj gazpedalt hasznalni. Miutan nem akarok kuplungot egetni maig is rendszeresen lefulladok kb. 2 hetente 1x. De azt is hozza kell tenni, hogy a rendszer eleg sokat segit. Ha ovatosan kuplungolok es leesik a fordulatszam 5-600-ra akkor a computer is adagol 1 kis gazt hogy helyre rakja az alapjaratot.
- A tempomat az egyik legkiralyabb dolog a vilagon.
- Varialhatosag az csucs!!!
- A vallter azert nem akkora kiraly mint irtam. Az elso kozepso ulest nem lehet annyira hatra csusztatni mint szeretnenk ugyanis akkor a hatso kozepsonek nem marad labhelye. Igy viszont marad a csaladias osszebujas. Mondjuk azert ehhez, hozza kell tenni, hogy en nem vagyok az a cingar alkat.

Amiben tevedtem:
- Az ules nem annyira rossz mint azt elso benyomas alapjan lefestettem. Azota mentem vele egy huzasra 1400km-t es semmi gondom nem volt vele. Persze lehet, hogy ezt a tempomat teszi, ugyanis a gazpedalon tartani a labam tovabbra sem valami kenyelmes dolog.
- Ajto taviranyitoja: a problema a Hondasoknak is eszebe jutott. Rem egyszeru a megoldas. Ha a kocsi kinyilik a taviranyitora de te nem nyitod ki az egyik ajtot sem 30mp-en belul, akkor az auto visszazarja magat. Kb fel ev hasznalat utan az kulcsban levo aprocska elem egyebkent lemerult annyira, hogy a hatotavolsag lecsokkent kb 30 meterre.
- A parkoloradar: Nem volt igazam, jol be van love. Az igaz, hogy amikor 25-30 cm-re vagyok akkor mar folyamatosan sipol, de! Parkolaskor ovatosan csurgok hatra egeszen addig amig folyamatosan nem sipol es akkor megallok. A faziskesesemnek koszonhetoen ilyenkor kb 10cm-re mentem kozel az akadalyhoz, ennel kozelebb pedig nem is szeretnek. Kivalo segedeszkoz parkolashoz. Ezen felul nagy biztonsagot ad ha sotetben, esoben olyan helyen kell tolatni ahol emberek biciklik johetnek mikozben nem latok semmit. Lassan csorgok hatra, es ha valaki odaugrik akkor visit a radar. Nagy ellenseg viszont a vonohorog. Ha egy vonohorgos kocsi moge akarsz beallni akkor figyelni kell mert ezt gyakran nem veszi eszre a radar! Ha ilyenkor akkor allsz meg amikor mar folyamatosoan futyul a radar, akkor konnyen lehet, hogy keso.
- Fogyasztas: Autopalyan 100-nal valoban 6.7-ig is lemegy a fogyasztas, de 120-nal mar tobbet eszik. Vegyesben nekem 8.9 az atlag ami egy 2literes motortol es 14 mazsatol szerintem jo ertek.

Tovabbi tapasztalatok:
- Nagy a szelzaj 120 korul.
- A 6 sebesseges valto alom. Nem csak az, hogy 6 fokozat van, de a kapcsolas erzet. Sokszor kapom magam azon, hogy piros lampanal pakolgatom a valtot...
- hideg inditas utan a rendszer automatikusan 1400-1600-ra emeli az alapjaratot, hogy a kocsi minel hamarabb bemelegedjen (meg gondolom,hogy ne fulladozzon)
- Nagyon alacsonyra van ultetve az auto. Mar ketszer is meghuztam az aljat pedig nem voltam felelotlen.

Hibalista

- Semmi.
- Kicsit rang a kormany 110km/h felett, szerintem a futomuvet igazittatni kell, ugyis most jott el a 20000km-es szerviz.
- A dealer a kedvemert rakott bele egy radio ados ketyeret amivel hallgathatok mp3-at a radion. Na az szar, de az nem Honda.

Ide hordtam szervizbe

Kulfoldon uzemeltetem. Talaltam 1 nagyon jo szerelot rengeteg szar utan. Nyugaton sincs kolbaszbol a kerites.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Xsara 1.4 Coupe Következő autója? Nem kivanok megszabadulni tole a kovetkezo 10 evben.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Fr-V 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (37 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)