Praktikus Honda?? IGEN !
Szöveges ítélet
Imádom!!! Habár kisgyermek nincs a családban csak feln?tt, mégis egyter? autó vásárlása mellett döntött a család két férfi tagja, jómagam és fiam. Ennek oka egyrészt az egyter?ek iránt érzett szimpátia és a viszanylag sok közös utazás. Meg ugyebár a városban sem utolsó fejedelmi kényelemben ülni /a dugóban:(/. A hat ülsének köszönhet?en fiam akár kispályás futball csapatát is szállíthatja egyik meccsr?l a másikra.
Hogy miért Honda FR-V??
Már az els? pillanatban beleszerettem gyönyör? sportos formájába. Kevés ilyen szép és sportos egyter? van a piacon. Egyszerüen gyönyör?!!!
Amikor annak idején megjelent a Fiat Multipla különleges kétsoros, hatüléses fölépítésével nagyon szimpatikus volt. Hat emberrel kényelemben és még csomagtér is marad b?ven. Csak a formával és Fiat mivoltával nem békültem ki.
Mindez Hondában... A tökéletes autó számomra! Senki se gondolja, hogy középen kínszenvedés benne ülni elöl vagy hátul, ugyanis azok sinen csúsztathatóak így a vállak nem zavarják egymást, és a lábtér is fejedelmi! Az els? középs? ülés egyetlen gyengéje, hogy egy kicsit keskenyebb a többinél, de még így is sokkal kényelmesebb mint sok öt személyes autóban hátul középen kuporogni. Arról nem is beszélve, hogy lehajtva hatalmsa könyöktámaszként funkcionál, akár egy Range Rover :) !
Nem annyira számottev? de a szell?zés is kiváló. Automata klíma, légbeöml? nyílások elöl hátul (az els? ülések alól fúj hátra), így hátul sem fagyoskodnak télen vagy izzadnak nyáron.
A motor nem er?tlen, egész lendületesen is lehet vele menni a majd 1400 kilója ellenére. Hat emberrel is kielégít? a gyorsulás. Pörg?s kis Honda motor, de ebb?l ered az egyetlen kellemetlenség is vele kapcsolatban, ugyanis elég hangos. A fogyasztásra nincs panasz. Nagy test, nagy súly, Honda motor, mégis beéri városban 9 literrel.
A futóm? egyszerüen zseniális. Sok sportosabb autó megirigyelné az úttartását, nehéz zavarba hozni. Pedig csak 15-ös kerekekkel vettem.
Gyári hifi ellenére egész szépen szól az audio rendszer benne. Pedig ennél csak drágább hangcuccal árulják. Az ergonómia belül is tökéletes. Izléses, modern, nem hétköznapi de mégsem túl futurisztikus a m?szerfal.
Azért vannak negatímok is vele kapcsolatban.
EL?ször garázsban araszolgatva vettem észre a 3000. km környékén, hogy pattogó hangok hallhatóak az els? futóm? fel?l. Vissza is mentem a szervízbe ahol az mondták a rugók mozognak minimálisan a helyükön és annak a hangját halljuk. Javítani még nem tudták tekintve, hogy gyártól nem kaptak még hozzá javítási utasításokat. Mindez nem veszélyezteti a közlekedés biztonságát. Mondják ?k... :) De tényleg nem valószín?.
A hátralátás, az er?sen emelked? övvonaltól nem az igazi, de a mindkét oldalon holtérmentes tükrök kiváló segítséget nyújtanak.
Kevésnek érzem az oldaltartást az üléseken, mivel a futóm? és a kormány direktsége engedi a tempósabb kanyarvételeket.
A hátsó ablaktörl? sem a legideálisabb területet törli.
A vezet? oldali ajtó kárpitján már most kopási foltok vannak a könyökl? táján, így 7000 km-hez közeledve kicsit fura.
Zörög a m?szerfal a váltónál. Nem elviselhetetlen de azért akkor is egy új autót vettem! (persze a szervízben mindíg elfelejtek szólni)
És a ,ár említett motorzaj.
Mindent egybevetve ez egy iszonyatosan jó autó. Sokoldalu, van lelke és ha kell menni is lehet vele!
Ilyen jó ár érték aránnyal kevés autónál találkozhatunk. A felszereltség pazar, a kényelem fejedelmi és ha mindez párosul a Japán megbízhatósággal akkor ez egy majdnem tökéletes autó! Bátran merem ajánlani mindenkinek!
Hibalista
- Egyenes haladásnál a kormánykerék nem állt középen - szónélkül beállították.
- Elsó rugók halk pattogása menet közben. - Garanciális javítás, még nem javították. A szervízben azt mondták a rugók enyhén mozognak a helyükön de ez a közlekedés biztonságát nem veszélyezteti. A javításra azért nem került még sor mert nem kaptak még javítási infót a gyártól. Több modellben is észlelték.
- Zörög a m?szerfal - Amikor a szervízben voltam elfelejtettem szólni miatta! :)
Ide hordtam szervizbe
Honda RM - Royal Motor Kft, Budapest
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6900 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Corolla | Következő autója? | Seat Leon 1.8 Turbo második autónak |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
