A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Fr-V (2004)

Fr-V 2.0 C 2006 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Fiat forever, Honda together.

Szöveges ítélet

Azért írok, mert renkívül felbosszantott a "MULTIPLA DEALEREK KÍMÉLJENEK!"- írás.
Autórajongó lévén látom, hogy itt kökemény háború kezdődik. De talán ezért van ez a fórum.
Nekem Hondáim voltak. Bukó lámpás Accordom, aztán elkalandoztam, de volt 2006-ös Accordom is 2.0-s motorral is.Családi okok miatt megváltam tőle (építkezés, akkorát buktam mint Kubica), majd a legjobb barátom FR-V -jét vettem meg. Naszóval, innem lettem bosszús. Nekem az autó státusszimbólum. Egy jó autóban ülni az azért jó, mert megnéznek, irígyelnek, mert csajozós, mert gyors, mert szép, mert egyszóval ha benne ülsz, és TE VAGY A KIRÁLY! Én ezt szerettem az Accord-ban, és a HONDÁ-ban.
Nem azért mert elvisz A- ból B- be. Arra vannak más autók.
Az én történetem nem ide való, de azért elmondom, hogy hogyan is szopkodtam a "batyuf@szok@t" az FR-V vel, és hogy a végén hogyan is lett olyan autóm, amit ha megláttam, mindig hánytam.
Kezd benőni a fejem lágya, építkeztem, megnősültem, hála Istennek, hamar jött a gyerek, meg a talált kutyák a környékről, feleségem kocsiját összetörték, én is beláttam (a feleségem hatására), hogy családi autó kell, akkor már Honda-mondom én, akkor pedig FR-V. A sors fintora, hogy a barátom vált a nejétől (nem volt gyerekük), Accord-ot akart. Tehát a kereslet találkozott a kínálattal, megegyeztünk. Mind a ketten Honda "buzik" vagyunk, voltunk.
Imádtam, szerettem, én voltam a világ legboldogabb embere, hogy ilyen autóm van.
Azután csak voltam. Ami sokba került, az elromlott, javításra szorult. Nem gond, megoldom, Hondám van.
Alapjárat ingadozik? Nem baj. Nálam is rejtélyes fing, nem is!- FOSSZAG indításkor. A kormány felpikkejesedett, Kuplung- munkahenger megadja magát, folyik az olaj a kárpitra. Szentendén baleset (11-es, elémfordul egy Zastava), 50-el telibeverem, légzsák nem nyílik. Be voltam kötve. A gép alaposan törik, ajtó nem nyílik. Mondom 50-el mentem! Az Zastava is alaposan összetört, én 2 hétig nyakmerevítőben, Zastavá-son egy karcolás se. Értitek?! Oldalbaverek egy 20 éves Zastavá-t és a csóka csak adtól ijedt meg, hogy szétütöm a fejét. Én ki se tudtam szállni! Hmmm..
A lelkem legmélyebb bugyra is írtózott attól, hogy eladjam, de eljött az idő. Az igaz, hogy nem buktam rajta hatalmasat. És az is igaz, hogy sajnálom, mert imádtam azt a kocsit.
Száz szónak is egy a vége, most az olasz busszal járok, de csak azért vettem, mert a HONDÁMAT (nem véletlenül nagy betű) beszámították. Újra nem futotta volna.
És most az igazság, amit tudni kell:

FRV? - Jól csengő név, megbízhatóságot sugall. Elképesztő, űrkorszaki belső tér, ami valjuk be, szűkös. De gyönyörű!!! Kívül, belül. Drága, de nagyon.

Multipla? - Hmmm. Tök ugyanaz, csak tágasabb és olcsóbb.
Gyengébb motorválasztékkal, kiemelgedően magas felszerltséggel. (dupla napfénytető, he?!)

Szerintem ezzel a 2 állítással senki sem vitatkozhat.
Hogy kívülről milyen? Nem lesz@rj@ az, akit a kocsi elvisz A-ból B-be?

És akkor most státusszuimbólum: A Multiban ugyanúgy megnéznek. A Multi is megy 170-el autópályán, csak furcsább látvány, amint a palackorrú előz. A fogyasztása (és most a szívemre teszem a kezem) messze jobb. Bár 2.0 v.s. 1.6.
Legyünk őszinték: Se a Multi se a FR-v nem lett népautó.
Szervíz, alkatrészek? Multipla! Belső kidolgozás? FR-V!
Nem lecsinálod, hogy milyen kárpítra hány a kutyád vagy a gyereked?

És a záró ACCORD: ÉN mind a kettőt szeretem.
33 évesen, lassan 2 gyerekkel és 2 kutyával mind a két gép elvisz A-ból- B-be.
Ez FIAT, az Honda.


Mind a kettő kiály és jó.





Hibalista

- Semmi komolyabb baj(ablaktörlő motor, nálam is kerékcsapágy) nem volt az autóval, csak zörgött (!), csörgött (!)és rendkívül sokat fogyasztott. Bár szerettem nyomni Neki.

Ide hordtam szervizbe

Magán szerelő, Zugló

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Accord 2.0 Következő autója? Honda
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Fr-V 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (37 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)