Egy igazi családi autó!
Szöveges ítélet
Már régóta olvasom a többiek hozzászólását az FR-V -ről és meglepődtem azon a hozzászóláson amiben a Hondát a Fiattal hasonlítja össze valaki. Ami önmagában nem gond, csak kérdés, hogy tényleg valós tapasztalatok állnak-e mögötte. Előző autóm nekem is Multipla volt, amit 4 éven keresztül használtam és 180 000 km -rel adtam el. Vannak bizonyos pontok, amiben a Multipla tényleg karakteresebb, de az nem a megbízhatósága, és a külső megjelenése. Sajnálom, hogy a szintén "volt" Multiplás hozzászóló ilyen mértékben rontotta az FR-V -nek a megítélését, habár nekem pár dolog nem érthető az írásában. A cikket 2005 novemberében írta, amiben az szerepel, hogy egy éve vásárolta az autót. Tudomásom szerint akkor még nem lehetett csak benzines FR-V -ét vásárolni, legalábbis 2005. májusa előtt még nem volt kapható.
Azét egy kis hibáról én is tudok írni: vásárlást követő 1-2 hónapig a váltóval voltak kisseb gondjaim, mert néha kilökte a váltókart egyesből, de ez teljesen megszünt.
A fogyasztásával maximálisan elégedett vagyok, igaz nem járok minden nap Budapesten és ennek köszönhetően 6 liter alatt is tudtam párszor tartani a fogyasztást.
Ha autópályán közlekedünk 140 -150 -es tempóval akkor 8-9 literre nő az étvágya.
Remek autó!
2007. 03. Szükségessé vált a 40 000 km-s, kötelező szervíz.
Szerencsáre ennyi használat után sem tudok igazán rosszat írni az autóra, de pár apróság mégis adódik: 1.) A váltókar meletti kis tárolórekesz ezüst színű festése, a rosszul kialakított nyithatósága miatt egy kis helyen lekopott(olyan kicsi a nyitófül, hogy szinte csak körömmel lehet megfogni). 2.) Az oldalsó visszapillantótükröket magasságában méretezhették volna nagyobbra is, mert tolatásnál sokat segítene. 3.) Nagy sebességnél, kb 160-170 km/h felett néha berezonál a sofőr oldali ablak. Igazából egyik hibát sem tartom kellemetlennek, mert 2,5 év és 42 000 km után, még mingíg nem kellet a kötelező szervízeken kívül költeni az autóra. Amikor megvettem, sejtettem, hogy a tárolórekesz ajtaján nem marad meg örökre ez a bevonat, és a visszapillantó tükrök méretével is tisztában voltam már a vásárlás napján. Az utolsó szervíznél megemlítettem az ablak berezonálását, és nagyon korrekten felajánlották az ablak rögzítőszerkezetének a cseréjét. Nem éltem a lehetősséggel, mert jobban szeretek mindenhova időben elindúlni és emiatt leggyakrabban "normális körülmények között" használom az autómat.
Nagyon elégedett vagyok, mint a belső kényelemmel, a megbízhatósággal és a fenntartással is egyaránt.
Hibalista
- Eddig csak kötelező szervízen volt, ahol az olajcserét finoman szólva sokallottam, mert 4 l Shell olaj 20 000 Ft -ba került.
Ide hordtam szervizbe
Honda Fedor Kft. Jászberény
Második alkalommal is ide vittem, gyorsan, szakszerűen végezték munkájukat. A hátsó rendszámtábla rögzítését is nagyon körültekintően elvégezték, mert ha lezártam a hátsó ajtót nagyon zörgött a r.tábla. Ha valaki olvassa közülük, mégegyszer köszönöm.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 23 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Multipla 1,6 | Következő autója? | Honda, Toyota |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
