Belül busz, kívülről kompakt városi, vezetni Accord
Szöveges ítélet
Első egyterűre hajazó autóm, sokadik Hondám.
Hondának busz, busznak honda, mondhatnám.
nagyon jók a menettulajdonságai,főleg, hogy a Hondák nagyon informatív, kemény és jól kezelhető futóművéhez szoktam. nem bólogat a kanyarban. Ahányszor meglátom az autót, azt hiszem kiasutóm van. Ezt optikailag a nagy lámpákkal, kis ablakokkal érték el. Belül viszont nagyon kényelmes, főleg a ki és beszállások.
A 6 ülésből a vezetőüléssel vannak fenntartásaim. Utazni kényelmesek az ülések, de a sajátomat még szoknom kell az Accord után. Nem kényelmetlen, de nem állítható annyi ponton, mint megszoktam. (el voltam kényeztetve)
190 centi vagyok, a végállásban kényelmes a vezetőülés. A többi ítéletet olvasva attól tartottam, hogy kényelmetlen lesz, de kellemesen csalódtam.
Az utasülések variálhatósága miatt a gyereke minden nap azzal kezdik, hogy most ki hova fog ülni. Nagyon jó, hogy hátul 3 független ülés van, így végre 2 gyerekülés mellé be tud ülni érdmeben egy személy, s számára is kényelmes marad az autózás.
A cimboráim kijelentették ez lesz a party autó, ebben eggyel többen férünk el, s mivel sokszor vagyunk 6-an a városban, csökkenthetjük a hétvégi taxi költésünket.
Csak fényképen láttam, hogy fér bele bicikli, mindjárt kipróbálom, s folytatom......
Kipróbáltam. A 3 hátsó ülést lehajtva simán betettem a bringát a csomagtérbe, de mivel 4-en vagyunk, hamarosan kell egy tetőcsomagtartó.
Körülnéztem, de elég drágán mérik az Fr-v tetőcsomagtartókat. 30-40 Ft között vannak.
A teljesítménnyel hamar megbarátkoztam. A fordulatszám könnyen megy fel, s az autót repíti még az 1.8-as benzines motor is (ha egyedül vagyok) Családdal inkább kényelmes utazóautó értzetét kelti.
a 6 sebességes váltó jól kezelhető, precíz, de mivel sokat kell váltani a jó teljesítmény eléréséhez, legközelebb automatát veszek, lehetőleg dízelt, a magasabb nyomaték végett.
Nem tudom mekkora a fordulóíve az autónak, de nagyon jól fordul, muszáj lesz leellenőrizni.
A jobb oldali tükör lehetne nagyobb, hogy parkolásnál lássam a padkát, mivel ez a kocsi szélesebb az eddigieknél. Más sikerül padkáznom is vele kanyarban :-(
Nagyon megkedveltem, tetszik, hogy nem túl hosszú, jól variálható, jó a motorja, jó a kanyarvétele és a kis íven fordul.
Nem annyira tetszik hogy a hajlított hátsó ablak torzítja a kilátást, de zavarónak nem nevezném. Lehetne nagyobb a tankja, 50 liter benzin, 9.6-os fogyasztással hamar elfogy.
Túl sok pohártartó van benne :-)
találtam 7-et, de a gyereküléseken is van 4, így összesen 11. Kicsit túlzás, nemde?
Kár, hogy nem hűthető a kesztyűtartó, nyáron sokszor vettem hasznát más autókban.
2000 kilométer után azt mondom, hogy jó döntés volt az Fr-v.
csak sajnálom, hogy drága a tetőcsomagtartó.
Hibalista
- A műszerfal nyikorgott egy hétig, majd valószínűleg megnyugodott, azóta csend van. Főleg hidegben volt zavaró a hangja minden váltásnál. Egyszer csak elmúlt.
-
- Semmi, bár a bejáratós időszak alatt érztem ahogy a gyári alkatrészekről elillan a gyári olajréteg. két nap alatt elmúltak a kezdeti illatok a motortérből
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Accord | Következő autója? | Ha lehet, valami kisméretű hybrid, pl civic. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
