Anya és az Én kedvencem a fekete bombázó Ödönke
Szöveges ítélet
Hát 2007 Október 24.-én vettük 1 év és 4 hónaposan 24248 km-rel. Mindenféleképpen valami megbízható technikát kerestünk. Gyakorlatilag a japán éra termékei voltak a kalapban. Egész véletlenül akadtunk rá a Honda honlapjára, majd a márkakereskedés tesztautójának a volánja mögé tesztvezetésre.
Már az is meggyőző volt a kényelem, a variálhatóság, és a szépség terén. Lenyűgözött. Szép szeptemberi szombat délután volt, 2 óra a márkakereskedőnél, lehetőségek, felszereltség,... árak. Hmmm azok vannak.
Nekünk fekete kell, spoilerekkel, ha lehet diesel...ígéretet kaptunk visszahívásra, hogy mikorra jöhet meg. Visszahívás nem lett! Nyilván nem nézték ki belőlünk...nem egyedi eset.
Következő hétvége, irány Kkmét a márkakereskedő.
Bemutatni nem tudott Fr-v-t mert nem volt nekik, árat, kiegészítőket korrektül tudta, a mi kívánságainkkal cirka 8 milla, és decemberre itt is lenne. Kedvezmény nuku (nem kell mindenkinek hondát venni...ezt vettem ki az értékesítő szavából...) hát nem is náluk vettük.
Nos használtban találtunk feketét, és spoilereset.
Álom, egyszerűen csodálatos. Minden a helyén van, flottul üzemel. A motor 3 ezer felet él igazán, de akkor hörögve szakad ki belőle a 150 LE. A váltó precízen kapcsolható, a 6 fokozat elosztása is példás.
Az ülések anyaga kifogástalan, variálhatósága szuper jó. Én 190 cm körüli vagyok, csak egy hangyányit kicsinylem a válteret, de tudom a 3 ülés miatt valamiből engedni kellett.
A műszerfal nagyon gusztusos, és ráadásul funkcionális is, éjszaka sem vakít.
A gépen 225/45 R 18 könnyűfém kerekek vannak, gyári sportrugókkal párosítva(25mm-rel ültetve), illetve a spoilerekkel felvértezve...hát nagyon lent van. Parkolni, fekvőrendőrözni padkázni csak gyök kettővel szabad. De valamit valamiért. A rossz, huplis utakon kapaszkodni kell a kormányba, viszont autópályán egyújjas.
Kb 2000 km szaladt bele, a fogyasztás vegyesben 8,3-8,5, városban 9,3-9,6 de tojásokkal a talp alatt semmi lámpától kilövés.
Cserélnem kellett első fékbetétet 25000-nél, kicsit furcsálom, de nem hiszem, hogy az én 2000 km-em alatt kopott le, ráadásul használom a motorféket is...na mindegy figyelek rá ezután.
Egyenlőre ennyi, néhány ezer múlva folytatom.
Ja kapott 205/55 R16-os téligumit ennek azért van oldalfala, komfortosabb, no meg könnyebb parkolni, de akkr is lent van mindene.
Hibalista
- Még hál istennek semmi.
- Bár ami furcsa, hogy 25000 km-nél első fékbetétet kellett cserélnem mert már csak 1 mm volt rajta, és így nem akartam a télnek nekimenni.
Ide hordtam szervizbe
még sehová.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 24248 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Cinquecento | Következő autója? | Szerintem Honda |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
