A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Fr-V (2004)

Fr-V 1,8 i-Vtec 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A megbízható mindenes

Szöveges ítélet

2019 márciusában vettem meg 270 ezer kilométerrel. Én vagyok a második tulajdonosa, az első szinte kizárólag városban használta. Emiatt és a nem megfelelő technika miatt a kuplung tárcsát azonnal cserélnem kellett, ez nem volt olcsó, de nem is lesz vele többet bajom. Erről még tájékoztatott a kereskedő, de azt elfelejtette említeni, hogy a klíma hűtőt kivették belőle. Ezt azóta pótoltam. Ezen kívül az egyetlen hiba vele a stabilizátor rúd tönkremenetele volt, már másodjára kell cserélni amióta nálam van. Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy megbízhatóságból csillagos ötösre vizsgázott.
A helykínálat olyan japánosan szűkös. Mivel az első sorban is 3 ülés van, ezért az ajtók nagyon vékonykák, az ülések is pofon egyszerűek. Semmi combtámasz, deréktámasz, de mindezek ellenére meglepően kényelmesek, hosszú távon sem fájdul meg a derekam úgy mint a régi citroenemben. Viszonylag sok tároló található benne és a lehajtott középső ülés is jól pakolható mindenfélével. Ha a hátsó sorban lévő középső ülés nincs hátra tolva akkor a csomagtartó is megfelelő a méretéhez képest. Azért nekünk a második gyerek érkezése után szükségessé vált egy tetőbox beszerzése, ami azért trükkös, mert az átlagos 120 centis tetősín rövid rá, egy 150 centiset kellett venni, amit csak egy gyártó kínálatában találtam és ennek megfelelően nem is volt olcsó. 300 ezernél kicseréltettem a teljes vezérlést, ami kábé ugyanannyi forintba is került. Egy garnitúra alufelnit vettem még rá, mert a gyári lemezfelni annyira szét volt verve, hogy nem lehetett kikalapálni. Ezt szintén nem egyszerű találni hozzá, nem egy tucat bmw felni kell rá. Amit még csináltam rajta és nagyon fontos az a tolatóradar, a legolcsóbb kínai radart raktam bele, házilag csináltuk, immár két éve, hogy tökéletesen működik. A méretével lesznek gondok, ha 5 fős családdá bővülünk, de addig nem cserélem le.

Hibalista

- Kuplungtárcsa, stabilizátor rúd

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 270000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Focus Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Fr-V 2004 (2004 - 2007)

További ítéletek (37 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)