A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » CR-Z (2010)

CR-Z GT napfénytetővel 

Az ítélet értékelése
3,7(7 db)

a nemfogyasztó sportautó :)

Szöveges ítélet

ezt a hozászólást 1 hónappal ezelött 2600 km után írtam. azóta eltelt mégegy hónap, és túlvagyunk 5500 km en, de a véleményem nem változott...


No, akkor megpróbálom összefoglalni a
CR-Z vel kapcsolatos gondolataimat:

piros. dögösen néz ki nagyon. Szerintem ebben a színben a legszebb a CR-Z.

1 hónapos a mai nap, 2.600 km-t mentem vele.

Motorról:
gyengécske, de csak azért, mert az autóhoz képest sportautónak kéne lennie, de nem az. Az 1.5 ös motor nagyon dinamikusan mozgatja a karosszériát, jól gyorsul, és rettenet nyomatékos a hibrid rásegités miatt. Ha lemerül az akku akkor olyan mint a többi benzines, alacsony fordulaton gyenge, magas fordulaton megyeget.
Ha van az akkuba battery, akkor képes dimaikus gyorsulást végrehajtani 60 nál 6. sebességben is.
Amugy a motor elég jól megy, egy barátom akinek van egy astra GSI je azt mondta, hogy simán megy úgy mint az Ő autója. A motornak sportos, üvöltő hangja van belül, kívül még nem hallottam, de szerintem ott is van némi hang.
A motor takarékos, én most 6.3 as fogyasztásokat csinálok vele, úgy hogy minden nap szopok vele a dugóban, folyamatosan klimázva, mert a digit klimát nem szoktam kikapcsolni.

Update: azóta lement stabil 5.8 ra...

összegezve: a motor jó, erős, takarékos, de nem 200 loerős. aki meg tud tanulni élni vele, az szeretni fogja.

Futómü: Ultrakurvaállat. Az én Type S em elmehet a picsába, pedig amikor megvettem akkor azt hittem ennél nincs jobb ( van a családban egy civic type S is ). Pedig van, a CR-Z jé. Van egy kanyar nálunk egy hosszú egyenes után 90 fokos. Az insight tal olyan 80 km/h, a type-s el 100 km/h, van biztonságosan be lehet venni, a CR-Z vel 115 körül mentem amikor kanyarodtam, és annyira tetszett, hogy visszafordultam, és mentem vele mégegyet...

Nagyon jól irányitható, nagyon fekszi az utat. Igazi sportautós, enyhe pattogással. Ezt egy utólagos ültett futómüvü autóval se lehet jobbra megcsinálni. Nem pattog nagyon, de mégis nagyon ottvan, pedig csak 195 ös gumi van rajta.

Összegzés: egy igazi sportfutómüvet raktak a 115 LE motorhoz, hogy ha felgyorsultál egyszer akkor a kanyarba se kelljen lassitanod.

Belseje:
két részletbe beszélnék róla: szépségre, és kényelemre ötös fölét érdemel, a használhatósága az egy vicc.

Az ülég jó, kényelmes, többszáz km levetése után is kényelmes, nem fárasztó benne vezetni. Jó az oldaltartása. A müszerfal gyönyörü, szép, jópofa a 3 állású háttérvilágítása.
A hátsó ülés csak a kabátok, és retikülök tárolására használható, a csomagtartó egy nagyobb Corás bevásárlás esetén is kevés. Viszont 1 mozdulatra is lehajtható a hátsó ülés háttámlája, ekkor már tudsz bevásárolni, csak a kabátot nem tudod levenni.

Összegzés: 2 fő részére elég, ha nyaralni nem ezzel akarsz elmenni. mi kényelmesen elférünk ketten benne.

Fütésrendszer: A fütés nagyon hatékony. Hamar felfüt, mert kicsi az utastér, viszont kicsit beállíthatatlan. vagy melegem van, vagy fázom. szokás kérdése, szerintem itt velem van a baj...

A 3. vezetési mód:

ECON: Az ECON ban érdemes növeszteni a virágokat, benzint nemfogyasztani, és nagypapásan, illetve dugókba haladni lehet, mást nem.
Gázedál reakcioja vicc, nyomod nem megy, nem gyorsul, iszonyat nagy pdálutat kell megtenni, hogy kicsit gyorsits vele. Ez csak egyenletes 60 as temponál, vagy városban használandó. Mi nagy átlagban így használjuk, mert mi sajnos ilyen körülmények között használjuk az autót. Ilyenkor a start-stop aktiv, minden körülmény között leállitja a motort: üresben gurulva, féket nyomva, 30 alatt már leáll a motor, és csak akkor indul ujra ha a kuplungot kinyomva 1 es fokozatba kapcsolsz. Van előnye, de van hátránya is.

Normál: Itt normál autó filinged van gázra reagál, sokkal jobban megy, kis gáz - kis gyorsulás, nagy gáz- nagy gyorsulás megy. Ez normál használatnál elég, pl. egy hosszabb, előzgetős kényelmes vezetéshez ez alkalmazandó.

Sport: a müszerfal piros lesz, pici gázra nagyot reagál, a motor és a hibridhajtás is belead apait - anyait. Jól megy. Én itt csak elindulni nem tudok, mert pici gázra nagyon nagy lesz a fordulatszám változás, ugyhogy vagy nyomom, felpörög, indulok, mint egy tanuló vezető, vagy nem nyomom, és lefullad.
Ezt csak ritán használom, főképp ha valakinek meg akarom mutatni hogy mit tud.

Összegezve: Kurvajó autó, mindenkinek ajánlom, ha a korlátaival együtt tud élni ( lever egy tuning béemvé, és hogy ebbe nem ülteted be a nagyit hátra )


egyszóval CR-Z egy jó autó :)

Hibalista

- semmi baja

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2010
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? civic Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda CR-Z 2010 (2010)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)