A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » CR-V (2017)

CR-V Hybrid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Élvezem vele az autózást.

Szöveges ítélet

Vásárlás előtt alaposan körbejártam a kínálatot. A kategóriában több márkát is megnéztem (KIA Sportage, Hyundai Tucson, Skoda Kodiaq, VW Tiguan, Mercedes GLC, Mazda CX5, Toyota RAV4), elolvastam a teszteket és próbaútra is elmentem. Közben egyre jobban megtetszettek a hibridek, ezért a Toyota és a Honda maradt versenyben. Tetszett, hogy a megszokott benzinüzem mellett dieselekre jellemző, sőt komolyabb nyomaték áll rendelkezésre. Küllemre a RAW4 tetszett jobban és a motorja is erősebb, de a CR-V belső tere szebb és a váltója is kulturáltabban működik, így aztán ez utóbbi mellett döntöttem. Az is segítette a döntést, hogy a helyi Honda szerviz korábbi hozzáállásával elégedett voltam.
Tetszett a felszereltsége, az, hogy alapáron az összes fontos vezetéstámogató rendszer és a navigáció is benne van és ezek jól is működnek. Az viszont nem tetszett, hogy a felszereltségi szint választásakor csak azt kaphatod, ami a csomagban van. Én például szívesen lemondtam volna a bőrülésről, helyette inkább kormányfűtést választottam volna, de ez csak a legmagasabb felszereltségi szinten volt elérhető. És ha már bőrülés, miért nincs hozzá ülés hűtés?
Az útelhagyás elleni védelem nálam állandóan be van kapcsolva és jól is működik, de alacsonyabb rendű utakon, ahol lekopott a felfestés, vagy eltérő színű aszfaltozás van, ott hajlamos tévedni és néha akkor is korrigálna, amikor nem indokolt. Ezek többségében fény és hangjelzések, és még nem tapasztaltam durva beavatkozást a kormányzásba. Ilyen esetekben célszerű kikapcsolni. A sávtartó automatikát csak autópályán szoktam használni, megbízhatóan működik. A táblafelismerő rendszer megbízható. Az ütközés elleni védelem nem „izgága”, a sebességtől függően először csak villog, ezután hangjelzést ad és ezzel együtt a biztonsági övet is megrántja kétszer, majd megfeszíti, és csak ezután fékez. Az automata fényszóró érzékenységével nem vagyok teljesen elégedett. Lakott településen kívül csak ritkán téved, de lakott településen belül, ha gyengébb a közvilágítás, akkor hajlamos tartósan fényszóróval haladni. A szellőző rendszerrel nagyon elégedett vagyok, gyakorlatilag automata üzemmódban csak a hőfokot kell állítani. Nagyon hamar felfűti, illetve lehűti az utasteret és ami nagyon fontos, hogy hátul is kellemes és huzatmentes.
Sokan bírálják a műszerfal kijelzőit és nem ok nélkül. Ennél vannak sokkal szebbek, látványosabbak, de ami van az jól működik. Nem kell várni a betöltésre és nem fagy le! A telefon az indítás után 2 mp-el már csatlakozik és használható. A Garmin navigáció 4 év frissítéssel alapáron jár.
Az utastérben bőséges a helykínálat és a csomagtartó is elég nagy. Az üléspozíciót hamar be tudtam állítani, hosszabb távokon sem kényelmetlen. Vezetni nagyon jó. Kifejezetten jól gyorsul, ennek ellenére jobban áll neki a nyugodt, megfontolt haladás. Szeretem a radaros tempomatot, még városban is szoktam használni. A hibrid rendszer a váltóval nagyon jól össze van hangolva. Nem lehet észrevenni, hogy mikor vált villanymotorra és mikor vissza a benzinesre. Meglepően jó a fogyasztása. A táblázatban írt átlag mellett közúton és városban 4,6-5,2 autópályán 6,7-7,5. Általában ECO módban járok, ez is elég dinamikus és csak szűk előzésékhez kapcsolok SPORT módba.
Ez az első autóm, amivel teljesen elégedett vagyok.

Hibalista

- Még semmi, csak garanciális szervizeken voltam.

Ide hordtam szervizbe

Honda Flick Kft. Korrekt, megbízható.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2020
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 46000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? HRV Következő autója? CRV
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda CR-V 2017 (2019)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)