8,5 milliós velőtrázó
Szöveges ítélet
Nagyon tetszett a formája, csak ezt az autót akartam és megvettem. A benzines motor melett döntöttem elsősorban a hosszútávú megbízhatóságot szem előtt tartva. Előtte dízel autóim voltak. A motor 2000 cm3 benzin, pörgetni kell, hogy menjen, de szereti :)
Fogyasztása tempomattal,amit lemértem: autóút 90 km/h = 6,4 l, 100 km/h= 6,8l, 130 km/h= 9,2 l. Kb. 4000-nél vált a vezérlés, na akkor már szépen kezd kajálni. Összességében csak jókat tudok mondani róla, de....
A futóműve borzalmasan kemény a rossz minőségű magyar utakra. Stabil, jól fekszi a kanyarokat, de ráz !
Beltérben magas a gördülési zaj egy ilyen kategóriájú autóhoz képest.
A másik a beltéri anyaghasználat. Mindenhol kemény, kopogós műanyagok egy 8,5 milliós autóban. Ez a Honda szégyene !
Nem tudom milyen szövetből készítették az ülések anyagát, de akárhányszor kiszállok belőle, mindig megráz az autó. Próbáltam mindenféle ruhával, az eredmény ugyan az. Ez is a Honda szégyene. Volt már előtte jó pár autóm, de ezt egyiknél sem tapasztaltam.
Hibalista
- Semmi. Csak a kötelező dolgokat végezték el szervízkor.
Ide hordtam szervizbe
Honda Pécs
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |
