A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » CR-V (2012)

CR-V 1.6 i-DTEC Executive AT 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szeretlek is meg nem is

Szöveges ítélet

Újonnan vettem 2016-ban, az akkor létező legmagasabb felszereltséggel (Executive + ADAS II csomag). Ami már az első hazafelé úton feltűnt, hogy a dízel motor elég lomha, a 9(!) fokozatos automata váltó is sokat gondolkodott a különböző üzemmódok (pl. D-ből R-be) között. Amikor a turbó nyomás felépült onnan már jól húzott, de addig meglehetősen gyenge volt a motor. Később kiderült, hogy a fogyasztásban viszont elég jól teljesít (5-6 l/100 vegyes használatban). Ami furcsa volt, hogy 3,5 év után akkumulátort kellett cserélni az autóban, pedig a start/stop rendszert mindig kikapcsoltam (ezt minden egyes indulás után kézzel kell kikapcsolni). Az ECON üzemmódnak nyilvánvalóan semmi haszna nincs, csak a normák miatt került bele (a start/stop rendszer szintén).

A belső tere kellemes, a vezetőülés kényelmes, viszont a belső tér és a kijelzők nem kellően modernek. A panorámatető jó ötlet, mert a hatalmas üvegfelületen bejövő fény világosságot ad az amúgy elég sötét belsőnek. A csomagtartó nagynak mondható, szinte mindig elfértünk benne a családdal (2 felnőtt + 2 gyerek).

A kocsi kormányzása és felfüggesztése szerintem nagyon jó, a kátyúkat is elég jól viselte. Télen az összkerék hajtás hasznos volt, de igazából kevés alkalommal van rá szükség.

Összeségében azért bántam meg az autót, mert a dízelek közben nagyot veszítettek az árukból, így sokat buktam rajta. Amúgy, ha az ember nem akar nagyon dinamikusan haladni, akkor egy gazdaságos és kényelmes autót tudhat magáénak ezzel a Cr-V-vel.

Hibalista

- Automata sebességváltó "P" fokozata (garanciális), szelep hibakód (csak kiütötték), akkumulátor csere.

Ide hordtam szervizbe

Duna Autó Honda

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2016
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? RX 450h
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda CR-V 2012 (2013)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)