A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » CR-V (2012)

CR-V 1.6 D Comfort 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Komfortos CRV - HONDA CR-V 1.6 i-DTEC 2WD Comfort

Szöveges ítélet

2015-ben vettem újonnan a CRV-t (HONDA CR-V 1.6 i-DTEC 2WD Comfort) mert szerettem volna egy magasabb építésű autót. Első utunk a Villányi borfesztiválra vezetett ahol emlékszem a sógornőmék tacskója az első mozdulatnál megkarmolta az anyósülés melletti ajtót. Ebből láttam rögtön, hogy vigyázni kell a műanyagokra az utastérben.
Bizony bizony sajnos könnyen karcolódnak. A mi esetükben nem volt gond, mert két kis gyerekünk van plusz spánielünk, szóval az elején feladtam, hogy karcolások nélkül megússzuk.

A Comfort felszereltség amúgy az alapfelszereltség. Ennél több pénzt nem akartam kiadni, de aztán szépen sorban elkezdtem rá költeni. Először egy hátsó radart szereltettem be (mert anélkül Budapesten nem tudtam parkolni a belvárosban) és utólag tudom előre is kellett volna. Ha valaki ebben gondolkodik előre is szereltessen be.
Ködlámpa sem volt, azt is utólag beszereltettem, illetve sebváltózárat, valamint bőröztettem a kormányt és lesötétítettem a hátsó ablakokat.
Igen kedves olvasó, jól gondolod. Már első körben az eggyel nagyobb felszereltséggel kellett volna megvásárolnom, utólag én is rájöttem.

Az 1.6-os, 120 lóerős dízel motor baromi jól viszi a kasznit. Telepakolva is zseniális és 6,5 literes fogyasztás fölé nem nagyon tudtam menni (pedig tetőn visszük a bicajokat is). Városban is jól ugrik és dinamikusan gyorsul, kiegyensúlyozott. Autópályán is nagyon jól megy.
Jól bírja a rossz utakat. Sokszor jártam vele szántóföldeken is, egyszer sem ért le.

A négy-kerék meghajtásra most télen lett volna egyedül szükségem eddig pont a Mátrában, mert egy havas lejtős parkolóba beragadtam, de szerencsére kitoltak. Hólánccal ki tudtam volna jönni. CVT-t nem akartam, szeretem a manuális váltót és ennek szuper a váltója.

A Comfortnál a kormány nem volt bőrborítású. Eleinte a műanyag jó minőségűnek tűnt, de aztán kikopott/kifényesedett. Ezért bőröztettem. Nem rossz az üléshuzat, de könnyen koszolódik, vigyázni kell rá.

A tetőn nem volt sín, de a talpas Thule csomagtartó tökéletesen illeszkedik rá (Thule EVO Wingbar).

A rádió ("multimédia") elég ódivatú benne. Viszont a bluetooth kihangosító jól működik rajta, zenén kívül rendszeresen hallgatok talk-showkat Youtube-on és telefonon keresztül.

Négy öt felnőtt vidáman elmehet hosszabb európai útra vele.

Összességében ez a CRV egy fasza autó. Annak ellenére, hogy dízel egyszer sem láttam kormot kijönni belőle.
Jó vételnek tartom. Ha vigyáznak rá nagyon meghálálja.

Ha valaki státusz miatt venné és ezzel tolná le a lassú csigákat a belső sávban azt el kell keserítenem. Egyáltalán nem tisztelik és nem engednek el, mert tudják, hogy CRV-vel normális emberek járnak!

Hibalista

- Egy nagyobb szekrényt tettem be a kocsiba és amikor lecsuktam a hátsó ajtót a sarka betörte a hátsó ajtó borítását. (Klasszik bénaság, 70 000 Forintba fájt a cseréje). - - Légkondi csöve elpattant (pont nyáron hazafelé augusztus elsején (amikor a vendégmunkások hazaindulnak Nyugat-Európából keletre) egy óriási dugóban a Szlovén autópályán, azt hittem megpusztulunk a melegtől. Gariban cserélték. - Az ajtó kárpitozása garanciálisan lett cserélve a vezető oldalán mert valamiért elrepedt. - - Kötelező szervizeken kívül (kb. 120 000 Ft / 20 ezer km) a féktárcsák lettek cserélve (220 000 Ft) ami lehet a vezetési stílusomnak köszönhető.

Ide hordtam szervizbe

Duna Autó - Honda szervíz

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Honda Éles

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2015
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 78000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Octavia Következő autója? CRV
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda CR-V 2012 (2013)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)