A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Cr-V (2006-2012)

Cr-V 2.2 S&L 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Üzleti belépő, sportos kivitelben

Szöveges ítélet

Imádom, szeretem, várom, hogy mehessek vele!
Megvenni nem volt könnyű, az ára miatt sem, de a döntés se igazán jött "lendületből". Sokat kerestem, mire elhatároztam magam. Előtte zseniális P307SW dízelem volt, azzal 70e Km-t mentem, hiba nélkül, kényelmesen, gyorsan. Olyat kerestem, ami jobb. Az új Honda CR-V megfogott, ahogy megláttam az újságokban, de nem igazán vágytam a japán fílingre (ridegebb belső). Azután kipróbáltam benzines mocival, az nem jött be! Forgatni kellett, egy rövidebb (de a napi átlagos használatomnak megfelelő tempójú) próba alatt bírt 14l-t fogyasztani!!! Ráadásul 130-ról gyorsulni, csak 2 gang visszadugása után volt hajlandó. Ez nekem nem tűnt harmonikusnak, egy ilyen szép, nyogodtan elegáns és sportos külsejű autó, egy ennyire magas fordulaton muzsikáló mocival... Elementem vidékre, ott ki tudtam próbálni a dízelt. Na ez aztán! Alapról megy, felül sem hal el, visszafogottan fogyaszt! Csak a hangja egy kicsit vinnyogó, azt mondja a szaki, majd halkul...
Megvettem, hazahoztam, a kicsi pedig mind megette. A hazaút nem volt vidám, barátom (182cm) mindjárt kiszúrta, hogy az utasülés ennél a kivitelnél túl alacsony, hosszú úton pont a farokcsontján ül benne az ember, az pedig 200km után zavaró! Csak az Executive kivitelnél állítható az utasülés magassága, a vezetőúlésé ennek a kivitelnek is, így nekem kényelmes. A párom külföldi utaknál fészkelődik...
Az első úton menetzaj nem volt, később viszont kiderült, hogy hangosan sípol valami jobb oldalról, nem igazán zavaró tartományban, csak 110 és 150km/h között!!! Hónapokig ragasztgattam szigszalaggal minden kiálló élet, rést, hátha megtalálom a sípolás forrását, siker nélkül! A 20ezres szervíznél, két nap ottalvás árán, a soproni szervíz megtalálta a hibát, az angol szereldében Mr Jones a tízórai szünet előtt sietve rakta fel a jobbos tükröt, sikerült a tömítést rosszul beszerelnie. A kocsin egyébként Mr Jones sok mindent hanyagul rögzített, szinte minden külső műanyag pontatlanul van a helyén, de ezek zajt nem keltenek. Szerencsére Sakamoto San olyan jól kitalálta az alap rendszert, hogy még Mr Jones laza munkastílusa mellett is csöndes és masszív az autó, nem recseg, nyekereg, zörög!
Sokat utaztam vele, 150-160 között suhan, alig kell nyomni a gázt (3000-3200-at forog), ezzel a tempóval még a hegyeket is megeszi tempomattal sebességcsökkenés nélkül. Fogyasztása 8liter, ez nekem sok autópálya, sok elővárosi-, kevés városi futás mellett jött ki, sokszor 5 fő+csomag!
Amiben verhetetlen: országúton! Lengyelországba mentem a két hónapos autóval, oda egyre ralisabb úton kellett vezetnem. Ahogy gyorsul kanyartól-kanyarig, féktávot vesz, stabilan befordul és kigyorsít, az jó néhány sportosnak mondott személyautónak sem megy! A méretéhez képest pedig hihetlen! Amióta nálam van, országúton soha, semmilyen autó nem ment még el!
Pakolni zseniálisan lehet, jó méretű, és jó alakú a csomagtere. Több fokozatban állítható a hátsó ülések támlája, sok a hátsó lábtere. Nagyon jó a klímája, zseniális a felszereltsége (xenon, tetőablak, tempomat, sötétített hátsó ablakok). Szépen szól benne a zene! Jók a kezelőszervek, egyedül a Sakamoto San kézméretéhez tervezett, nekem egy kicsit vékony kormány zavar.
Annak, akinek egy autóban kell a négykerékhajtás (figyelem, nem terepjáró, "csak" összkerekes!), a sok pakolóhely és nagy utastér, a jó megjelenés, megbízhatóság, gazdaságos fogyasztással, az ajándékba megkapja ebben az autóban a rendkívüli rugalmasságot, dinamizmust!
ui: ráadásul olyan jó a megjelenése, hogy előzékenyen nyitnak előtte minden zárt parkoló-sorompót, de ennek ellenére nem nézik ki belőle az embert!

Hibalista

- Szélzaj a jobb oldalon/javítva gariban, tömítéshiba volt
- Kuplungpedál roppanás kinyomáskor/javítva gariban, munkahenger csere
- Ajtóbeállítás gariban

Ide hordtam szervizbe

Sopron/Honda Kudo

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Jók, de a típus viszonylagosan új, ezért még Ők is tapasztalatot gyűjtenek. Szerencsére tényleg ritka kivételek a hibák, amik nálam előjöttek... Ennek én annyira nem őrülök! Mármint, hogy nálam előjöttek...

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 307 SW Következő autója? BMW X5?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Cr-V 2006 (2006)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)