Nem hittem, mégis létezik
Szöveges ítélet
Munkám miatt olyan autót kerestem, amellyel néha egy-egy földútra is bátran ki lehet menni, fontos volt az emelt hasmagasság, valamint a terepen rendelkezésre álló összkerékhajtás. Nem terepjárót kerestem, hiszen futásteljesítményem 98%-át aszfalton teszem meg. Több típus kipróbálása után találtam a dízel CR-V-re. A többi márka autói vagy iszonyú nehezek, vagy nagyon terepjárósak, vagy számomra kicsik voltak. Így jutottam el a Hondához, mely személyautós kényelemmel, szuper kanyarképességű futóművel, és hatalmas beltérrel rendelkezik. Hátsó üléssor praktikusan variálható(csúsztatható ülőlap, dönthető háttámla), hatalmas a csomagtér. Előttem írók már megjegyezték a vékonyka kartámaszt, de valóban ezzel a "hibájával" együtt lehet élni, hiszen egyéb tulajdonságaival kárpótol. A négykerékhajtás intelligensen teszi a dolgát,alapból elsőkerékhajtású. Ez kihat a fogyasztására, nálam vegyes használattal 7,5l, bár autópályán 140-nél többet nem megyek vele. Nagyon elégedett vagyok vele,alapból nem hiszek az univerzális dolgokban (a fényképezéshez fényképezőgép, telefonáláshoz telefon kell), talán a CR-V kivétel ez alól!
Hibalista
- Garanciában rádió csere(elfelejtette a beprogramozott adókat), két hátsó izzó csere 4 év alatt, tehát semmi.
Ide hordtam szervizbe
Consalba Szfvár
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 83000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 407 2,0D | Következő autója? | Accord 2,2D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
