Lélektelen, de tökéletes funkcionalitás
Szöveges ítélet
Előző autóm, egy Volvo S60 volt.
Az, hogy cserélni kellett, az a gyerekeknek köszönhető, mert kezdett állandóvá válni a térdük érzete a hátamban. (Meg az, hogy amikor ezt felvetettem, hogy ne így legyen, akkor a hiszti, hogy ez van, ekkora a kocsi.)
Céges autó Mondeo, és az asszony nem szeretett volna kis autót, mert azok iránt bizalmatlan. Tehát legyen akkor SUV, olyan még nem volt...
Az, hogy Hondám lett (és nem egy XC70), az gazdasági megfontolásokra vezethető vissza.
Miért Honda? Mert ebben bíztam, hiszen a motorom is Honda (VFR)
A döntéseimet szeretem tárgyilagosan meghozni, és ezért van az, hogy most folyamatosan arról győzködöm magamat, hogy én akkor jót választottam.
Alapvetően, bármilyen szempontból nézem, ez az autó jobb, mint a 9 éves másik volt.
Kényelmi dolgok, kihangosító, életkor, kihasználtság, kütyük, funkcionalitás, stb.
Ja, igen.
Rövidebb, mint az S60 volt, de 2 hétre simán elmentünk vele a családal nyaralni úgy, hogy nem állt a hátamban egy gyerek térde sem (mert a hátsó üléseket is lehet tologatni előre-hátra, meg mindenfelé) és az ablak sem volt tele cuccokkal. Így azt lehet mondani, hogy a foglalkozás elérte célját..
Semmi gond nincs vele.
Igazából, minden, ami van benne, az működik. Most, 140 ekm van benne, én kb. 20-at tettem bele eddig.
Semmi rosszat nem tudok mondani róla, akármennyit gondolkodok.
Fogyasztása 10.000 km-re is 7 liter körül van. Ha nem én vezetem, akkor volt már 6 alatt is, de nagyon lábméret függő, ezért nem probléma beletolni 11-12 litert sem százon.
Figyelem, ez nem terepjáró! - ahogy azt a könyve is írja. Ha ezt szem előtt tartjuk, és nincsenek olyan elvárásaink vele szemben, amire a G mercit tervezték, akkor azzal sem lesz gond, ha le kell menni az aszfaltról, rossz földúton kell vele menni az erdőben, vagy éppen egy gödrös, kavicsos izén kell felmenni a hegy oldalán.
Nem tudom megmagyarázni, de az összes fenti ellenére sem szeretem. A Volvo, egy szerethető autó volt. Ez, egy lélektelen de kitűnő funkcionalitás. Sok autóm volt már, de ezt a lélektelen funkcionalitást, utoljára a Mazda 323-nál éreztem. Minden jó volt, minden működött, de amint esélyem lett egy Vectra-ra, 2 nap alatt eladtam...
Aztán lehet, hogy pár év alatt majd megtanulom ezt is szeretni..
Ja, az osztályzatoknál nagy szerepet játszott az előző jármű, mint bázis...
Hibalista
- Semmi, eddig csak olajcsere, meg 2 utastér izzó..
Ide hordtam szervizbe
Honda Fehérvár
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | S60 D5 | Következő autója? | XC 70 |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
