A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Cr-V (2006-2012)

Cr-V S&L 2.0 i-VTEC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez kell!

Szöveges ítélet

2007.02.21. A dátum, melyre régóta vártunk. Mindenki így lenne, ha egy 1,2-es Fiat Bravából ülne át ebbe a csodába.
(A Fiattal egyébként nem volt semmi bajom, 55 ezret lement velem hiba nélkül, 6 liter alatti átlaggal. De kinőttük...).
6 hónapja vagyok boldog és büszke Honda CRV tulajdonos, minden reggel azt várom, hogy beleüljek. Este is, mert a lilás-kékes háttérfény a műszerfalon meg a középkonzolon verhetetlen.
Rosszat nem tudok írni róla. Mivel kb. évi 15 ezer km-t megyünk, ezért a benzines mellett döntöttünk. Én szeretem, 3000 felett nagyon él, imádnivaló hangja van, ha tapossuk a gázt. Fellelhető internetes és nyomtatott cikkek a fékeket lehúzták kicsit, nekem semmi bajom velük.
Egyetlen zavaró momentum: csúsztatott kuplungnál alacsony fordulaton "kotyogó" hang a difi irányából. Első szervíznél rákérdezek, de ha valaki tapasztalt ilyet, írjon.
Belül óriási hely (186 cm magas vagyok, ilyen kényelmesen autóban még nem ültem - 500 km után is úgy szállok ki, mintha a közértbe mentem volna el tejért), okos és ötletes tárolók. A hátsó ülések variálhatósága zseniális (ha az ember babakocsit, bilit, kiságyat plussz két hétre való cuccot visz, jó érzés úgy lezárni a hátsó ajtót, hogy még egyszer ennyi beférne). Szeretem a napfénytetőt is, persze az első ülésről nem az eget kell nézni..., de pl. szürkületkor nagyon klassz fénytöbbletet ad belül. A sötétített hátsó üvegek nagyon jók.
Várom a telet, az összkerékhajtás tesztelésére.
Városban 10 lityi lecsúszik, országúton 140-nél 8,5. Elfogadható értékek egy ekkora kasztninál. A váltó zsír, gyakorlatilag egy újjal pöckölhető. Ja, és belül síri csend, néha nem is veszem észre, hogy jár a motor. Autópályán is csak 150 felett van a menetszélen és gumizajon kívül némi motorhang.

2008.04.03.
Hiba továbbra sincs, én eddig csak benzint töltöttem bele (éves szervízen némi olajat:)). Húsvétkor a galyatetői 30 cm-es hóban végre próba: nem tudok rosszat mondani a 4kerék hajtásról. Teszi a dolgát, kúltúráltan, észrevétlenül. Mindenki lapátolta a havat a kocsija elől a hétfői távozáskor, én egyszerűen csak zuruck-be tettem és kitolattam:))))).
Fogyasztás télen városban 11,5;, országúton 120-nál 8,5. Nekem megfelel.
Tesóm E280 CDI 4maticot hajt, 0-170-ig partiban, hát utána elmaradtam:)))
Ami 1 év után zavar: kicsit zörög rossz úton az anyósülés feletti kárpit. Rövid a könyöklő. Zörög a hátsó csomagtérosztó, ezt tényleg hülyeség használni. Hát ennyi.
Eddig vezetett km: 18.000.
Remélet, sok autóstársamnak fog örömet szerezni még ez a Honda!

2020.12.20.
12 éve nem írtam, de még mindig használom. 200.000 km után a kuplung javítás, a légkondi generátor és a xenon izzók cseréjén kívül nem volt hibája. Olaj, benzin és ablakmosó folyadék ment bele. 100.000 km-nél volt féktárcsa és betét csere, Brembo-t kapott, azóta is azok szolgálnak. Vannak már ennél sokkal modernebb, szebb és gazdaságosabb SUV-k is. De a japánok nem véletlenül voltak éllovasok ebben a kategóriában.
Megbízhatóan kiszolgálja a családot, soha nem hagyott cserben az úton. A fogyasztása továbbra is 9-10 liter körüli, fele km elővárosi autópálya, fele város. A motor hibátlan, szereti a fordulatszámot. Két olajcsere között szokott azért plussz egy liter olajat kapni.
Ha el fogom adni, fájni fog a szívem érte.

Hibalista

- Kuplung javítás 150.000-nél. Légkondi generátor csere 10 éves korban. Szintén 10 éves kor körül szilent csere és a hátsó felfüggesztésnél némi zajcsillapítás. Xenon izzók cseréje a 11. évben. - Egyebekben semmi, 10.000 km-ként olajcsere és szervíz. Olajat csak Eneos-t, benzint csak Shell V-powert kapott élete során.

Ide hordtam szervizbe

DunaAutó Budapest

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Garancia letelte után Japán Autocenter Debrecen

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Brava 1.2 SX Következő autója? Nehéz kérdés...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Cr-V 2006 (2006)

További ítéletek (39 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)