CRV 175LE és 420Nm
Szöveges ítélet
Nagyon meg vagyok elégedve vele, már jó ideje magas építésű, egyterű autóim voltak tágas beltérrel. A kiválasztásnál ez alap szempont volt és az is, hogy mindene japán legyen a 4x4 csak hab a tortán. Az első dizel autóm de nem az utolsó és a 2.2 motor hááát az telitalálat. Bejáratás (?) ahogyan azt kell, no de azután (társaim felejtsétek el a csodadobozos megoldásokat) 15000km-es korában szoftver átírás és az eredmény 175Le és 420Nm. A motor azóta is csúcs, hibátlan erőmű és ez 75.000.- pénz volt. A fogyasztás 6.2-6.6l körül alakul, kihasználva a lehetőségeket a mindenkori szabályok + 10-25km tempóban, sportosan.
Hibalista
- Hátsó ajtózár fellazult, rádió elhangolódott és a többi CRV-nél is előforduló apróságok itt is megvoltak. Szerintem a conti gumik sincsenek a helyzet magaslatán. A Toyotámmal egy apró problémám sem volt 100000km alatt, egy izzó sem égett ki.
Ide hordtam szervizbe
Honda Maruzs Salgótarján. Sajnos megszünt létezni, most keresem a másik kiváló szervízt. Egy hibájuk volt, hogy az autót soha nem mosták le a szervíz után. Annyi pénzért !!!
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Most keresem.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Corolla Verso 1.8 Sol | Következő autója? | Következő CRV ?? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
